Leon, Golf, Polo czy może inny? - Kupno pierwszego samochodu

21 Lut 2008, 21:58

:)
nie znalazłem tematu na forum, w którym mógłbym się przywitać z Wami, więc robię to tutaj :)
Wiem, że to mój pierwszy post i od razu zwracam się z prośbą ale tak wyszło i mam nadzieję, że nie obróci się to przeciwko mnie ;)

Jestem w trakcie poszukiwania odpowiedniego samochodu dla mnie, będzie to moje pierwsze autko, ale to nie oznacza że jestem całkowicie zielony w tym temacie :D Będe wdzięczny za pomoc w wyborze i wszelkie porady jak i podpowiedzi, które ułatwią mi zakup :)

Pierwsza rzecz, która ogranicza pole moich poszukiwań to finanse - do dyspozycji mam około 6.500 euro (~24tys PLN). To chyba rzecz najważniejsza ;)
Samochód będzie mi służył głównie do jazdy miejskiej, więc duże znaczenie ma dla mnie jego ekonomika oraz niezawodność. W grę wchodzą tylko silniki diesla. Jeśli chodzi o rocznik to od 2000 wzywż.
Najlepiej gdyby był 4/5 drzwiowy, kombi zdecydowanie odpada. Z wyposażenia na pewno musi mieć klimę, el. szyby i immobilizer.
Zastanawiam się nad kilkoma modelami, są to:

1. Seat Leon 1.9 TDI (90KM lub 110KM) '00-'02
2. VW GOLF 4 1.9TDI (90KM lub 110KM) '00-'01
3. VW POLO 1.4TDI (76KM) lub 1.9TDI (101KM) '02-'04

Jeśli ma bądź miał ktoś z was styczność z ww autami niech napisze o nich wszystko co może mi pomóc :) Czy Leon i Golf w ogóle mogą być brane za miejskie auta?
Podane przeze mnie modele są tymi, którymi się zainteresowałem co nie oznacza, że inne nie wchodzą w rachubę :) Każda inna propozycja poparta jakimkolwiek argumentem będzie mile przeze mnie widziana :)

z góry thx za wszelkie wypowiedzi w temacie, pozdrawiam :)
rmk83
Nowicjusz
 
Posty: 4
0

23 Lut 2008, 10:43

Ja bym wybrał golfa IV ma on sprawdzony silnik zresztą jak wszystkie te autka , ponieważ mają silnik TDI dobrze nam znany . Jeśli się go dobrze eksploatuje to jest on niezawodny . Autko wygodne ładne i jak na swoją klasę dość przestronne . Polecam
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 600