Lexus ES po tuningu TRD

Lexus ES po tuningu TRD

06 Lis 2018, 14:07

Nowy Lexus ES zadebiutował oficjalnie dopiero pół roku temu, a japoński oddział Toyota Racing Development przygotował już kilka interesujących elementów pozwalających na zarówno optyczny, jak i mechaniczny tuning limuzyny.

Kompleksowy tuning limuzyny
Owocem prac TRD jest przede wszystkim pakiet stylistyczny, który składa się z przedniego spojlera, progów, osłon lusterek i pełnego tylnego dyfuzora oraz nowych końcówek wydechu. Elementy są dostępne w kolorze nadwozia, a także w kontrastującej czerni. Obok pakietu dostępny jest również zestaw tuningowy wzmacniający podwozie. Jego zadaniem jest zwiększenie sztywności konstrukcji samochodu, co w efekcie nadaje prowadzeniu bardziej sportowy charakter. TRD opracowało również dwa modele obręczy kół z kutego aluminium o średnicach 19 i 20 cali.
Image Lexus ES w Europie
Opracowane przez japońskiego tunera części stworzono specjalnie dla 7. generacji Lexusa ES w wersji F Sport. Najnowsza odsłona limuzyny Lexusa zadebiutowała wiosną tego roku na targach motoryzacyjnych w Pekinie. Samochód jest drugim po flagowym LS najdłużej produkowanym modelem Lexusa, a teraz po raz pierwszy trafił również do Europy, w tym również do Polski. Na naszym rynku luksusową limuzynę napędza układ hybrydowy o łącznej mocy 218 koni mechanicznych.

Lexusy podatne na tuning
Stworzony przez TRD body kit nie jest oczywiście jedynym pakietem, który pozwala na modyfikację wyglądu samochodów japońskiego producenta. Japoński tuner przygotował również elementy dla innych Lexusów, w tym coupé LC i RC F czy limuzyn IS i LS, a nawet hatchbacka CT. Części tuningowe dla samochodów Lexusa opracowują również inni producenci. Firma Wald dla przykładu zajęła się modelem LS, tworząc dla tej flagowej limuzyny imponujący body kit.

POLECAMY Lexus UX 250h F-Sport

Tylko w Japonii
Części tuningowe opracowane przez japoński oddział Toyota Racing Development (TRD) dla Lexusa ES są jak na razie dostępne wyłącznie w Japonii. Za body kit, zawierający również końcówki wydechu trzeba zapłacić 5 650 dolarów, pakiet wzmacniający podwozie wyceniono na 840 dolarów, a felgi kosztują 4 550 i 5 790 dolarów odpowiednio za modele 19- i 20-calowy.

źródło: lexusenthusiast.com
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 2767
Zdjęcia: 9827
Rejestracja: 18 Cze 2012, 12:53
Prawo jazdy od: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zbudowany od podstaw samochód zasilany wodorem – Toyota Mirai Zbudowany od podstaw samochód zasilany wodorem – Toyota Mirai
    Pierwszy seryjnie produkowany, zbudowany od podstaw samochód zasilany wodorem – Toyota Mirai – grudzień 2014. Prace nad napędem elektrycznym zasilanym wodorowymi ogniwami paliwowymi Toyota rozpoczęła już ...
    Manewr skrętu na skrzyżowaniu Manewr skrętu na skrzyżowaniu
    Manewr skrętu – kierowcy często nieprawidłowo wykonują ten manewr, nie dostosowują prędkości, nie biorą pod uwagę warunków pogodowych i zapominają o zatrzymaniu się, gdy skręt jest warunkowy. "Po pierwsze, przed ...

  •