Luz linki gazu przy przepustnicy.

Luz linki gazu przy przepustnicy.

10 Sie 2016, 08:36

Witam

Posiadam samochód mercedes-benz w202 c220 150km 1994r

Demontując rurę, która idzie bezpośrednio do przepustnicy widać klapkę otwierającą przepustnicę. Kilka cm przed przepustnicą znajduje się linka gazu. Patrząc z lewej strony na przepustnicę i obserwując klapkę otwierania/zamykania w momencie kiedy ciągnę za linkę gazu powinna się ona od razu otwierać? Bo u mnie wygląda to tak, że ciągnę za linkę a ona ciągnie za metalową łapkę, która z kolei ciągnie za mechanizm ze sprężyną, który natomiast otwiera klapkę przepustnicy. W moim przypadku wygląda to tak, że jest dość spory luz i zanim metalowa łapka pociągnie(kiedy czuć już drugi stopień oporu) za mechanizm otwierania klapki przepustnicy to mogę linkę gazu naciągnąć na dobre 3-4cm.

Jak powinno być prawidłowo?
saigon2
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 05 Lip 2016, 13:14
Auto: mb w202 c220

Re: Luz linki gazu przy przepustnicy.

11 Sie 2016, 11:24

Trochę luzu powinno być inaczej mógłby występować problem z niedomykaniem przepustnicy po puszczeniu gazu.
Sprawdź czy osłona linki jest odpowiednio ułożona i wtedy najlepiej wciskając delikatnie gaz zobaczyć jak dużo trzeba go nogą wcisnąć żeby przepustnica zaczęła się otwierać.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 4217
Zdjęcia: 3298
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [K-VAN] Doblo I 1,6 / Partner I 1,6 / Kangoo I 1,6 / Caddy III 1,6 [K-VAN] Doblo I 1,6 / Partner I 1,6 / Kangoo I 1,6 / Caddy III 1,6
    Podstawowe kryteria zestawienia: - osobowy kombivan - silnik benzynowy o mocy ok. 100KM - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Fiat Doblo I 1,6 - 103KM - Peugeot Partner I 1,6 - 109KM - Renault Kangoo ...
    Volkswagen XL1 najoszczędniejszy seryjny samochód na świecie Volkswagen XL1 najoszczędniejszy seryjny samochód na świecie
    Volkswagen XL1 ze zużyciem paliwa 0,9 l/100 km jest najoszczędniejszym seryjnym samochodem na świecie. Dzięki napędowi hybrydowemu plug-in dwuosobowe auto może przejechać nawet 50 km tylko na prąd, nie emitując w ogóle ...

  •  
    • Monster Truck do przewozu ludzi, 3
      VERVA Street Racing 2010
      MINI Driving Experience, aquaplaning
      Chicago Auto Show 2008