Mała stłuczka. Co zrobić ?

Mała stłuczka. Co zrobić ?

19 Lut 2008, 18:27

Około 2 miesięcy temu stuknołem bardzo delikatnie auto, praktycznie dotknołem go tylko moją rejestracją, które silnie zachamowało po wyskoczeniu pomarańczowego swiatła. Gdy wysiedliśmy z pojazdów uspokoiłem sie bo wogóle niebyło nic widać. Ale kobieta która prowadziła ten pojazd spisała moje dane i miała zadzwonić, gdyby jednak trzeba było coś uregulować, tak sie rozjechaliśmy. Po miesiącu odebrałem tel. od jej męża który powiedział mi że musze mu zapłacić za lakierowanie błotnika 800 zł. Jestem biednym studentem i niezamierzam płacić tej kwoty, bo pewnie facet walną w coś mocniej i próbuje wyciągnąć ode mnie kase. Po za tym niespisaliśmy jakiegoś oświadczenia że przyznaje sie do winy, niebyło swiadków... czy powinienem sie czegoś obawiać ? Czy policja bedzie mnie scigać ? Prosze o Porade. Pozdrawiam :)

Sorry za przejezyczenie, to był jego tylni zderzak który poznał moją przednią rejestracje...
Ostatnio edytowany przez LaskaZiomBoy, 19 Lut 2008, 23:01, edytowano w sumie 1 raz
LaskaZiomBoy
Nowicjusz

Re: Mała stłuczka. Co zrobić ?

19 Lut 2008, 20:09

od kiedy blotnik jest z tylu?albo moze bokiem jechala?
olej to 8)
spacealone
Nowicjusz

19 Lut 2008, 20:30

No właśnie.Od kiedy to błotnik jest z tyłu?Facet coś ściemnia.W sumie nie masz się czego obawiać - nie spisaliście oświadczenia,nie było policji,nie było świadków.W zasadzie,to nie było zadnej stłuczki.To tak jakbyś dzisiaj zadzwonił do kogoś,że ma ci zapłacić za lakierowanie błotnika,bo wczoraj jego żona dobiła do ciebie...No i jeszcze inna sprawa - na twoim samochodzie nusiałyby być ślady kolizji,choćby najmniejszej.A jeżeli gość powiedziałby,że już samochód naprawiłeś i pomalowałeś,to zawsze można sięgnąć po opinię rzeczoznawcy.który określi,czy twój samochód obtarł jego samochód na podstawie wyników o grubości lakieru itd.