Małe auto z automatem jakie?

małe auto z automatem jakie?

16 Gru 2010, 21:31

Witam wszystkich
Mam problem , chcę kupić małe auto z automatem.
Mam do wyboru toyotę yaris, forda fiestę, opla corsę, i mazdę2 wszystkie auta z 2010 r
Jestem świeżym kierowcą (tzn długo nie jeździłam )
Proszę Was o opinie i ewentualna poradę
Dziekuje
Monelka
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 16 Gru 2010, 21:25
Miejscowość: włochy

Re: małe auto z automatem jakie?

16 Gru 2010, 21:43

mam w domu fieste mk7-zony z 2009 wiec ta najnowsza(silnik 1,25) jak chcesz cos wiedziec pytaj :wink: i corse tez z 2009(tyle ze van :wink: ) na firme- ale o tym aucie niewiele moge powiedziec bo jezdza pracownicy, a ma na razie cos kolo 10 000 km przejechane :wink:
chcesz nowe czy "prawie" nowe? koniecznie automat? zaden z wymienionych przez Ciebie nie ma fajnego automatu, fajna skrzynia to dsg- ale po takie rzeczy to do salonu vw(polo) lub seata(ibiza)
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Rejestracja: 11 Kwi 2009, 21:31
Miejscowość: ZZZZ

Re: Małe auto z automatem jakie?

16 Gru 2010, 21:55

tak autko koniecznie z automatem (jestem lelakiem i automat jest dla mnie )autko nowe bo wezmę na firme.
kompletnie nie znam sie na samochodach, chciałabym auto wygodne i małe, słyszałam ze fiesta dużo pali ale najbardziej mi sie podoba wizualnie:)
Niestety ogranicza cena wiec nie stać mnie wyższa półkę... toyota yaris jest dostępna od ręki ale jakoś nie mogę się przekonać .
Monelka
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 16 Gru 2010, 21:25
Miejscowość: włochy

Re: Małe auto z automatem jakie?

16 Gru 2010, 22:04

Monelka napisał(a):tak autko koniecznie z automatem (jestem lelakiem i automat jest dla mnie )autko nowe bo wezmę na firme.
kompletnie nie znam sie na samochodach, chciałabym auto wygodne i małe, słyszałam ze fiesta dużo pali ale najbardziej mi sie podoba wizualnie:)
Niestety ogranicza cena wiec nie stać mnie wyższa półkę... toyota yaris jest dostępna od ręki ale jakoś nie mogę się przekonać .

no sporo pali jak na takie gabaryty(kolo 7,5 litra) ale to jedno z lepszych, moze najlepsze auto w klasie. swietne zawieszenie, sporo miejsca, swiezy design.
Yarisa bym odrzucil, niebawem na rynku nastepca- po co jezdzic starym modelem :wink:
wybieralbym miedzy fiesta, nowym polo/nowa ibiza(bo skrzynia dsg mniaam).
Corsa tez juz sie opatrzyla
a mazda 2 tez fajna, ale typowo kobieca :wink:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Rejestracja: 11 Kwi 2009, 21:31
Miejscowość: ZZZZ

Re: Małe auto z automatem jakie?

16 Gru 2010, 22:13

Dzięki za odpowiedz. Jutro pojeżdżę po salonach jeszcze raz i się zdecyduje.
Szkoda tylko ze nie mogę wypróbować tej fiesty (niestety nie ma jej w salonie w moim mieście :( )
Aha ta corsa była by robiona w 2011 roku bo to ponoć na zamówienie...
Pozdrawiam
Monelka
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 16 Gru 2010, 21:25
Miejscowość: włochy

Re: Małe auto z automatem jakie?

16 Gru 2010, 22:21

Monelka napisał(a):Dzięki za odpowiedz. Jutro pojeżdżę po salonach jeszcze raz i się zdecyduje.
Szkoda tylko ze nie mogę wypróbować tej fiesty (niestety nie ma jej w salonie w moim mieście :( )
Aha ta corsa była by robiona w 2011 roku bo to ponoć na zamówienie...
Pozdrawiam

znaczy chyba bo lifcie bys dostala:
http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_13 ... iecej.html
o taka. bo od nowego roku w salonach. imo nie warto. fiesta lepsza, latwo sie jezdzi a to chyba dla Ciebie wazne, skoro zaczynasz przygode z motoryzacja.
A podobaja Ci sie polo/ibiza?
bo wlasnie te maja najlepsza skrzynie biegow :wink:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Rejestracja: 11 Kwi 2009, 21:31
Miejscowość: ZZZZ
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    ALPINE A450 ALPINE A450
    Będąca bezpośrednim następcą modeli Alpine z okresu "niebieskiego", Alpine A450 nie musi już walczyć o zwycięstwo w klasyfikacji ogólnej wyścigu 24H Le Mans. Jej nazwa jest nawiązaniem do dorobku modeli A441, A442 ...
    [E] Audi A6 C4 2,5 TDI / Mercedes E 300 D w124 / Peugeot 605 2,5 TD [E] Audi A6 C4 2,5 TDI / Mercedes E 300 D w124 / Peugeot 605 2,5 TD
    Podstawowe kryteria zestawienia: - segment E - silnik diesla o mocy ok. 130KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 1995 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C4 2,5 TDI - 140KM - Mercedes E 300 D ...

  • Re: Małe auto z automatem jakie?

    16 Gru 2010, 22:30

    Mąż mnie namawia właśnie na Ibizę mnie osobiście się nie podoba. Oglądaliśmy polo ale za automat i w najlepszej wersji trochę za drogo poza tym boje się ze ukradną (1,5 roku temu buchneli nam audi a4 z pod bloku ) dzwoniłam po salonach fiesta tez byłaby z 2011 roku , znalazłem jedną ale jest bez homologacji.
    Yariska jest z homologacją ale już wiem ze nie chce jej, wiec zostaje mi fiesta i corsa ewentualnie jeszcze ta mazda2,
    Monelka
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 16 Gru 2010, 21:25
    Miejscowość: włochy

    Re: Małe auto z automatem jakie?

    16 Gru 2010, 22:32

    Monelka napisał(a):Mąż mnie namawia właśnie na Ibizę mnie osobiście się nie podoba. Oglądaliśmy polo ale za automat i w najlepszej wersji trochę za drogo poza tym boje się ze ukradną (1,5 roku temu buchneli nam audi a4 z pod bloku ) dzwoniłam po salonach fiesta tez byłaby z 2011 roku , znalazłem jedną ale jest bez homologacji.
    Yariska jest z homologacją ale już wiem ze nie chce jej, wiec zostaje mi fiesta i corsa ewentualnie jeszcze ta mazda2,

    a beda homologacje na ciezarowe w przyszlym roku? bo teraz jak bralem nowa mazde 6 z kratka to mowili ze ostatni dzwonek i tego nie bedzie :razz: (czyli max 6000 vatu do odliczenia)
    a wlasnie a budzet?
    faktycznie drogie te vw sa
    [link wygasł]
    uzywany a ponad 57 tysiecy :razz:
    JerzyB333
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1179
    Rejestracja: 11 Kwi 2009, 21:31
    Miejscowość: ZZZZ

    Re: Małe auto z automatem jakie?

    16 Gru 2010, 23:03

    Z kratka tylko w tym roku yaris SOL 1,33 czarna, kobieta z salonu dorzuca i zimówki i alarm z początku mi sie podobała dopóki nie zajechałam do forda i zobaczyłam fiestę heh...
    fiesta nowa ok 63 k, corsa dużo tańsza.
    chyba ze znajdę z 2010 fiestę ale bedzie ciezko
    Monelka
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 16 Gru 2010, 21:25
    Miejscowość: włochy

    Re: Małe auto z automatem jakie?

    16 Gru 2010, 23:07

    Monelka napisał(a):Z kratka tylko w tym roku yaris SOL 1,33 czarna, kobieta z salonu dorzuca i zimówki i alarm z początku mi sie podobała dopóki nie zajechałam do forda i zobaczyłam fiestę heh...
    fiesta nowa ok 63 k, corsa dużo tańsza.
    chyba ze znajdę z 2010 fiestę ale bedzie ciezko

    znalazlabys gdyby to nie byl automat :wink: bo tych raczej nie sprowadzaja polscy dealerz, gdyz potencjalnych nabywcow malo :wink:
    troche niesprawdiedliwe, bo ja za ladnie wyposazona fieste(fioletowy metallic,5d, 82 km, klima, czerwona deska rozdzielcza) dalem mniej 50 tysiecy w polowie tego roku(demo).
    JerzyB333
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1179
    Rejestracja: 11 Kwi 2009, 21:31
    Miejscowość: ZZZZ

    Re: Małe auto z automatem jakie?

    16 Gru 2010, 23:15

    [link wygasł]
    ta oferta już jest nieaktualna, ale dostałam namiary z info forda gdzie taka jest fizycznie ale trzeba dzwonić czy przypadkiem nie zarezerwowana. Jak coś to będę zamawiać no chyba, Ze wezmę ta corsę. Sama już nie wiem. Tak czy siak auto muszę kupić

    [ Dodano: 16 Grudzień 2010, 23:18 ]
    Słyszałam dziś tez ze fordy tylko ładnie wyglądają ale są wadliwe.
    mamy forda mondeo kombi z 2009 i super sie sprawuje :)
    Monelka
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 16 Gru 2010, 21:25
    Miejscowość: włochy

    Re: Małe auto z automatem jakie?

    16 Gru 2010, 23:27

    Monelka napisał(a):Słyszałam dziś tez ze fordy tylko ładnie wyglądają ale są wadliwe.
    mamy forda mondeo kombi z 2009 i super sie sprawuje :)

    wiesz, ja tam nie zenie sie z autem, 3-4 lata, max 150 tys km i pa pa. a przez tyle nawet najgorsza marka nie zawiedzie, a ford OBECNIE do takich nie nalezy. powinno byc OK :wink: w koncu gwarancja jest
    JerzyB333
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1179
    Rejestracja: 11 Kwi 2009, 21:31
    Miejscowość: ZZZZ
     
    • Warto przeczytać
    • Infiniti Q50
      S2020005
      Subaru Impreza STI
      MINI Clubman Bond Street, tył