Masło pod korkiem

masło pod korkiem

08 Lut 2013, 23:05

witam nie pokoji mnie jedna sprawa.mianowicie masło pod korkiem astra 2 8v rok 99
1 nie robie długich tras
2 nie ma pisany masla na bagnecie.olej zmieniony 1tys km temu
3 nie dolewam plynu bo go nie ubywa i w zbiorniczku nic sie nie dzieje
4nie ma spadku mocy(przynajmniej ja nie odczowam tego.;)
5 ciśnienia na cylindrach po kolji od rozrządu 9.9.11.7.czy to jest prawidłowe??bylo sprawdzane jak samochód dzien stal i niechcial odpalić*słabe paliwo przymarzło.)
6 samochod slabo grzeje i jest niska tem wody.'
ktos mi może dać jakieś pomocne wskazówki??
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Rejestracja: 08 Lis 2011, 22:31
Auto: ASTRA 2

Re: masło pod korkiem

08 Lut 2013, 23:23

czym jest zasilany .
scorpion
Nowicjusz
 
Posty: 31
Rejestracja: 02 Lut 2013, 19:18
Prawo jazdy od: 19 04 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: ford scorpio
Silnik: 2,9
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1992

Re: masło pod korkiem

08 Lut 2013, 23:42

Zacznijmy od tego czy benzyna czy LPG, a jeśli masz niską temp wody i sie nei grzeje to polecam zacząć ppszukiwania od termostatu
pawelec
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 132
Rejestracja: 22 Mar 2008, 20:02
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

Re: masło pod korkiem

09 Lut 2013, 08:47

jara2000 napisał(a):witam nie pokoji mnie jedna sprawa.mianowicie masło pod korkiem astra 2 8v rok 99
1 nie robie długich tras

Sam sobie opowiedziałeś dlaczego masz masło pod korkiem.
I do tego uszkodzony termostat - czyli nie dogrzany silnik.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Rejestracja: 10 Lut 2009, 21:07
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: masło pod korkiem

12 Lut 2013, 19:33

Tak jak napisał kolega powyżej, plus niskie temperatury. jak zrobi się cieplej masło powinno zniknąć.
Zbyniu77
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 11 Lut 2013, 10:04
Auto: VW Lupo
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: masło pod korkiem

13 Lut 2013, 18:28

Jeżeli silnik nagrzewa się prawidłowo, trzyma temperaturę, to wina leży po stronie krótkich tras oraz obecnie panujących temperatur. To masełko pod korkiem to normalka w tym okresie. Jak pisał poprzednik - jak się zrobi cieplej, to problem zniknie. A póki co, to kontroluj ten korek chociażby raz w tygodniu i wycieraj to masełko szmatką, albo nawet myj w benzynie ten korek.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14490
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Z tymi samochodami właściciele nie chcą się rozstawać Z tymi samochodami właściciele nie chcą się rozstawać
    W zestawieniu 10 modeli, które ich pierwsi właściciele posiadają najdłużej, znalazły się wyłącznie japońskie samochody. Zdecydowanie prym wiedzie Toyota z 5 modelami, w czołówce są też Subaru, Lexus i trzy Hondy. ...
    Schemat kostki ISO - podłączenie przewodów Schemat kostki ISO - podłączenie przewodów
    Jak podłączyć kostkę ISO? Zapewne sporo Was zastanawia się nad tym od czego są poszczególne piny w zespolonej kostce. Postaram się to wyjaśnić i wrzucić schemat (jest on już na forum ale ciężko go w tej chwili znaleźć) ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50