Mazda 323 dla początkującego. Dobry wybór?

21 Gru 2011, 13:31

Witam Wszystkich :)

Jestem świeżo upieczonym kierowcą. Prawo jazdy odebrałem 2 dni temu. Zdałem za pierwszym razem w Rzeszowie także jestem wniebowzięty. Jak ma się prawko to przydałby się jakiś samochód Niestety jestem zdany na siebie samego i obecnie posiadam niewiele pieniędzy, bo zaledwie 5 tysięcy. Myślę, że to wystarczy na początek, aby jakoś oswoić się samodzielnie z kierownicą i nabrać wprawy. A więc do rzeczy. Mam na oku Mazdę 323. Rocznik 97. Benzyna. Byłem już z mechanikiem, aby posprawdzał silnik, sprzęgło i skrzynię biegów. Niby wszystko OK. Korozji brak. Oglądnął dokładniej i nie widać żadnych oznak wypadku. Czy Mazda 323 jest dobra dla początkującego? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Samochód jest identyczny jak ten na zdjęciu
[link wygasł]
fredi
Początkujący

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Rover;25,45,75,MG ZT, Acura TL
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2011, 13:57

jak auto jest w porządku to co tu się zastanawiać brać i tyle jak dobre zaraz zostanie sprzedane do tylko drogi bubel ciężko sprzedać,doszkolić się jazdy po publicznych drogach jazde dasz rade czymkolwiek byle auto sprawne ,najlepsze autko to mniejsze rozmiarowe skrętne i oszczędne dlatego tyle osób zaczyna od matiza czy golfa.Mazda323 też jest pod tym względem dobra, a czy to auto jest bezwypadkowe mało prawdopodobne ruch jest duży jakaś obcierka czy stłuczka zdaża się jak auto jeździ, byle auto nie było po poważnym wypadku,wiele osób spina się i twierdzi że ich auto jest bezwypadkowe tego nigdy nie wiadomo co z autem się działo
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

21 Gru 2011, 14:06