Mazda 626 GF DITD problem z odpaleniem.

Mazda 626 GF DITD problem z odpaleniem.

15 Kwi 2018, 14:15

Witam
Posiadam mazdę 626 DITD 2.0 101KM mam problem z jej odpalaniem nie ważne, czy ciepła, czy zimna. Pali tylko na odłączonym czujniku temperatury. Wymieniłem pompę wtryskową problem pozostał ten sam nie pali. Czy ktoś wie, gdzie w maździe 626GF jest przekaźnik B5B4?
skrzat1667
Nowicjusz
 
Posty: 35
Rejestracja: 20 Gru 2014, 23:05
Auto: Astra F
Silnik: 1.7D 60KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Mazda 626 GF DITD problem z odpaleniem.

15 Kwi 2018, 19:20

Skoro odpala tylko na odłączonym czujniku temperatury to wtedy oszukujesz komputer, przez co podaje większa dawke paliwa i auto odpala, czyli, że dostaje za mało paliwa. Zapewne czujnik coś szwankuje i dlatego auto nie podpala, masz możliwość założenia sprawnego?
gruber99
Zaawansowany
 
Posty: 565
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 25 Gru 2017, 18:28
Auto: Benzyna i Diesel

Re: Mazda 626 GF DITD problem z odpaleniem.

17 Kwi 2018, 15:38

Nie mam drugiego czujnika. Hm, ale komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dopiero jak odłączę czujnik pokazuje błąd. Więc może być coś z nim nie tak ?
skrzat1667
Nowicjusz
 
Posty: 35
Rejestracja: 20 Gru 2014, 23:05
Auto: Astra F
Silnik: 1.7D 60KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Mazda 626 GF DITD problem z odpaleniem.

27 Kwi 2018, 12:20

Czujnik wymieniony przez mechanika 150zł w plecy. Nie działa. Nadal problem z odpaleniem mazdy.
skrzat1667
Nowicjusz
 
Posty: 35
Rejestracja: 20 Gru 2014, 23:05
Auto: Astra F
Silnik: 1.7D 60KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Klasyczne hybrydy, auta hybrydowe plug-in czy samochody elektryczne? Klasyczne hybrydy, auta hybrydowe plug-in czy samochody elektryczne?
    Afera Dieselgate doprowadziła do lawinowej rezygnacji kierowców z silników Diesla w autach osobowych. Jednocześnie rozkwit przeżywają samochody ekologiczne, czyli z różnego typu napędami alternatywnymi. ...
    Honda NSX hybrid - 2,6 sek., 581 KM Honda NSX hybrid - 2,6 sek., 581 KM
    Legendarny, najszybszy model Hondy w wielkim stylu powrócił po ponad 10 latach przerwy, debiutując w 2015 roku na Salonie Samochodowym w Genewie. Napędza go hybryda, będąca połączeniem turbodoładowanego silnika 3.5 ...

  •