Meredes

Re: Meredes

17 Maj 2011, 16:42

Racja Czimi, np.następca czyli W211 jest delikatnie większym autem a sprawia wrażenie nawet poważnie mniejszego,jest o mm szerszy i troszeczkę dłuższy,niestety pod względem serwisowym siada,jestem zafascynowany nie tylko dostępem do filtru kabinowego,nie spodziewałem się ,że samo wyjęcie silnika do nawiewów zajmie mi tylko kilka minut :shock: Wy Panowie wiecie o co chodzi ,bo dosiadacie tego wyjątkowo Czcigodnego Gentlemana! :wink: Na W211 bym nie zamienił,lubię autko ,w którym mogę sobie grzebnąć sam :grin:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 7149
Rejestracja: 02 Lut 2009, 12:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Meredes

17 Maj 2011, 21:53

Jechałem kilka razy W211 i to prawda, wydaje się sporo mniejszy, do tego rozmieszczenie przycisków czasami z kosmosu... Często używam klawisza do podniesienia klapy bagażnika (zakupy itp.) no i w W210 spoko, nie ściągając ręki z podłokietnika pyk i klapa w górę a w W211? kurde gdzieś na dole drzwi kierowcy pod kolanem...mało praktyczne... I faktycznie przy W210 jeszcze można sobie pogrzebać, nie zapomnę jak pierwszy raz wymieniałem żarówkę z przodu, R5 zajmuje trochę miejsca i lekki nerw był...ale cieszyłem się że to nie R6 które jest jeszcze dłuższe :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1909
Rejestracja: 21 Gru 2009, 13:40
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Meredes

17 Maj 2011, 22:03

W W210 jest imba przycisk, do opuszczania tylnych zaglowkow, mozna czasami kogos tym wystraszyc(nie chowaja sie powoli, tylko dosc szybko spadaja). :D W szczegolnosci jakas babe. :D A co do przycisku do otwarcia tylnej klapy, to ja mam tez w kluczyku. Tez jak by sie uparl by mogl tym kogos wystraszyc stojacego obok samochodu, bo dosc dynamicznie ta klapa w gore wystrzeliwuje. :D

Swoja droga co do 220CDI 125KM, to mam od ojca wersje po taxowce, przebiegu jest pewnie spokojnie z 400-500km i z motorem sie nic nie dzieje, a auto w kraju jezdzi od 3 lat juz. W cale ten motor jakis awaryjny czy problematyczny nie jest.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 20:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: Meredes

18 Maj 2011, 06:57

Awaryjny i problematyczny nie, ale jest mułowaty i ma gorszą kulture pracy.
Zazwyczaj takimi jeżdże Taxi, a jak pierwszy raz jechałem 2,9 to aż zaskoczony byłem że taka róznica jest.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1134
Rejestracja: 08 Sty 2011, 10:18
Miejscowość: Białystok

Re: Meredes

18 Maj 2011, 07:16

fiko7 napisał(a):Awaryjny i problematyczny nie, ale jest mułowaty i ma gorszą kulture pracy.
Zazwyczaj takimi jeżdże Taxi, a jak pierwszy raz jechałem 2,9 to aż zaskoczony byłem że taka róznica jest.


Co do mulowatosci, to watpie ze jakas roznica znaczaca jest na korzysc 2,9TD, moc i moment obrotowy taki sam, co najwyzej dzieki turbinie moze byc pelna moc dostepna szybciej o te 100-200 obrotow silnika i tyle. Tez zalezy od stanu silnika, przeciez nawet duzo lepsze i drozsze motory moga chodzic jak traktor, ten moj chodzi cichutko i plynnie, nie moge mu nic zarzucic jak chodzi o kulture pracy. A taksowkarze wola pewnie 220CDI bo mniej pali pewnie od 2,9 TD.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 20:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: Meredes

18 Maj 2011, 07:20

Jeśli ktoś potrafi jeździć Dieslem i umie jeździć Dieslem to nawet Common-railowi ciężko krzywdę zrobić.Najlepszym przykładem tego niech będzie silnik zwykły BMW 2.5 td.Moi znajomi,którzy robią remonty silników mieli to auto już w latach 90-tych(wtedy to był kosmos),chodziło to genialnie dotąd dopóki nie przygrzał mu jadąc z Niemiec,nie zagotował płynu,nie przegrzał silnika a głowica zrobiła tylko PUCH :!: ,ledwo doczołgał się do domu.Silniki CDI Mercedesa,zwłaszcza 320CDI ,to silniki genialne,ale niestety,Dieslami trzeba umieć jeździć,wtedy są nie do zajeżdżenia :!: Ktoś kto tęsknym okiem lubi spozierać na SUBARU i stać jest go na to auto,Diesla niech nie kupuje,Diesle nie lubią wyciskania siódmych potów na maxa :!: Mój 220d,nigdy nie przekroczy 150km/h,brat teraz nim jeździ,dostał prikaz ode mnie taki i koniec :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 7149
Rejestracja: 02 Lut 2009, 12:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Klakson i agresja - do czego skłonni są kierowcy podczas upałów? Klakson i agresja - do czego skłonni są kierowcy podczas upałów?
    W upalne dni kierowcy są bardziej skłonni do agresji na drodze. Jednym z objawów może być nadużywanie sygnałów dźwiękowych(1). Wysoka temperatura na zewnątrz może również obniżać koncentrację oraz wydłużać ...
    Toyota AYGO 2018 po modernizacji Toyota AYGO 2018 po modernizacji
    Nowe AYGO zachowuje rozpoznawalny znak X z przodu, który teraz stanowi mocną, trójwymiarową strukturę. Nowy projekt przodu auta otrzymał przeprojektowane przednie reflektory w stylu Keen Look ze zintegrowanymi ...

    • Warto przeczytać
    • Spotkanie 4x4 Buków
      Hyundai Santa Fe, lampy przednie i tylne, 2012
      Mazda Con Temporary Space (MACS)
      Mercedes-Benz 300E 3.4 AMG, 1991 rok