Moje pierwsze "babskie" autko do 10k

Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

11 Lut 2009, 08:36

polecam suzuki swift
krajek85
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 18 Sty 2009, 22:55

Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

11 Lut 2009, 08:45

o Swifcie już było - nie podoba się koleżance 8)
Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
bbr86
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 02 Lut 2008, 11:05
Miejscowość: Wałbrzych

Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

11 Lut 2009, 11:25

bbr86, a co sadzisz o tym konkretnym samochodzie:
[link wygasł]
cena chyba dosc dobra jak na jego wyposazenie, ale przebieg...
mdz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Rejestracja: 10 Lut 2009, 13:11

Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

11 Lut 2009, 12:01

hmm... na zdjęciach nie można zauważyć żadnych krzywych szczelin między elementami bo zdjęcia są zbyt mało wyraźne. Na pierwszy rzut oka wydaję się być całkiem w porządku ale dopiero po samodzielnym obejrzeniu mógłbym coś na ten temat powiedzieć. Przebieg 177 Tys km jest zapewne prawdziwy zważając na to, że auto jest z 2000 roku. Kolejna rzecz : naprawdę nie ma się co bać takich przebiegów - jeśli auto było odpowiednio eksploatowane przejedzie bez większych problemów jeszcze raz tyle, trzeba zapytać kiedy była założona instalacja gazowa. Poza tym nie wierzę w samochody z rocznika 2000 i przebiegiem mniejszym niż 140 - 150 tys km. Wg mnie oferta jest ciekawa i warta przemyślenia jeśli podoba Ci się ten model.
Ostatnio edytowany przez bbr86, 11 Lut 2009, 12:06, edytowano w sumie 1 raz
Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
bbr86
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 02 Lut 2008, 11:05
Miejscowość: Wałbrzych

Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

11 Lut 2009, 12:11

przeczytalam gdzies ze taki przebieg jest do niczego, ze to już złom itp... ktoś pytał gdzieś na innym forum o ten konkretny samochód, i odradzali... a tymczasem ja potrzebuje auto na rok-dwa max 3 lata, i nie bede duzo jezdzic a juz napewno nie w trase. z druguiej strony slyszalam ze lepiej z wiekszym przebiegiem a zadbany... wiec pomysle nad nim :)
gorzej, ze nie mam za bardzo jak obejrzec, bo mieszkam w warszawie, i jakbym pojechala to od razu zeby kupic...no ale okay, cos sie wymysli-zadzwonie, wybadam, poszukam w wawie i najwyzej pozniej tam pojade.

znalazlam jeszcze taka oferte -ale bez zdjec.
[link wygasł]
mdz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Rejestracja: 10 Lut 2009, 13:11

Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

11 Lut 2009, 12:32

Mozna spotkac Koreanca w pieknym stanie i Niemca z tego samego rocznika od ktorego jedzie jadem trupim bo w objeciach miał juz dziesiatki kul ziemskich!!!! :lol: Był kiedyś program w Top Gear na temat Accenta.Ci Gosciowie jak wiadomo krytykuja raczej wszystko co nie Angielskie ale sa sprawiedliwi i do wszystkiego podchodza z humorem!!!Powiedzieli o Accencie tak,cokolwiek byś z tym samochodem nie zrobił i tak pojedzie!!!Juz nie pamietam z jakiej wysokosci go upuscili i czym po nim przejechali ale samochod wygladał jak kupa szmelcu!!!Clarcsson do niego wsiadł zapalił i pojechal!!! :shock: Potem spuentował to tak.Accent to samochód ktory zawsze ci pojedzie!!!Moj sasiad mial accenta zóltego i zawsze chodził z usmiechnieta geba o taką :P Potem sie ozenił Accenta sprzedał :roll: juz nie pamietam co kupil ale wiem jedno juz zza kierownicy usmiechnietej Gęby nie widziałem!!!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6944
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota GT86 i Shelby Toyota 2000 GT Toyota GT86 i Shelby Toyota 2000 GT
    W niedzielę zakończył się Goodwood Festival of Speed, święto motoryzacji w Wielkiej Brytanii. Wśród atrakcji przygotowanych przez Toyotę znalazło się 6 specjalnie opracowanych egzemplarzy Toyoty GT86, które ...
    Największa na świecie Największa na świecie "Kula zorba" z samochodem w środku
    Największa na świecie "Kula zorba" z samochodem w środku Nissan zbudował największą na świecie kulę zorba, która w swoim wnętrzu chroni naturalnej wielkości Nissana Note. Ogromna, wypełniona powietrzem kula o średnicy ...

  • Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 13:18

    Dokładnie - accent naprawdę bardzo niezawodne i godne zaufania wozidełko i jeszcze raz powtarzam - ludzie nie bójcie się takich przebiegów !!
    Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
    bbr86
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 308
    Rejestracja: 02 Lut 2008, 11:05
    Miejscowość: Wałbrzych

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 14:07

    a toyota corolla? tylko z rocznikow 97-99...
    np. [link wygasł]
    nie bedzie lepsza od hyundaia?
    :wink:
    mdz
    Nowicjusz
     
    Posty: 24
    Rejestracja: 10 Lut 2009, 13:11

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 14:12

    Corolla super auto - sam posiadałem tylko model starszą - nie do zajechania, tyle że za taką kasę będzie troszkę starsze i bardziej ubogie pod względem wyposażenia w porównaniu do hyundaia
    Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
    bbr86
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 308
    Rejestracja: 02 Lut 2008, 11:05
    Miejscowość: Wałbrzych

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 14:43

    Zgadzam sie z ta opinia,naturalnie Toyocie Corolli nic nie podskoczy w tej kategorii bryczek no ale wszystko zalezy od stanu,trzebaby miec juz wybrane samochody ,podejsc do nich i zbadać!!!Jedno pewne Accent w tej cenie bedzie młodszy!!! :)Ja tam bym sie nie czaił tylko kupił Renault Clio,nie popatrzyłem tylko ile kolezanka ma uzbierane kasiary,zobacze potem bo teraz zniknie mi to co nabazdroliłem !!! :twisted:
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6944
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 14:57

    uzbierane kolezanka nie ma bo to nie kolezanka placi ;)
    ale ma byc to max.10 tys(jakas super-hiper okazja), a tak standardowo to kolo 8 tys. Clio to sreednio mi sie podoba akurat... :oops:
    a megane?
    mdz
    Nowicjusz
     
    Posty: 24
    Rejestracja: 10 Lut 2009, 13:11

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 14:57

    Reno niestety jest bardzo awaryjne, jak ktos powiedzial dobry samochod, ale nie na nasze drogi :). A co do corolli, to uważam ze jest to najtrafniejszy wybor z tego co mozesz dostac za takie pieniadze. Ogolnie wiekszosc japonczykow z tych lat toyota, nissan, czy np honda jest praktycznie bezawaryjna. W tych cenach mozesz jeszcze poszykac hondy civic, fajne babskie autko, osobiscie mi tez sie podoba; )
    llukas1
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Rejestracja: 11 Lut 2009, 14:22

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 15:03

    Wydaje mi się, że ten samochód wart jest swojej ceny. Decyzje jednak musisz podjąc sama ;p

    [link wygasł]
    llukas1
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Rejestracja: 11 Lut 2009, 14:22

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 15:11

    civiki nie podobaja mi sie bardzo bardzo... chociaz jak sie trafi jakas fajna to moze...
    corolle przemysle :)
    no i ten hyundai ciagle.... :P
    mdz
    Nowicjusz
     
    Posty: 24
    Rejestracja: 10 Lut 2009, 13:11

    Re: moje pierwsze "babskie" autko do 10k

    11 Lut 2009, 15:22

    wszystkie te trzy auta są dosyć niezawodne, więc możesz kierować się wyglądem i wyposażeniem :) przejedź się u siebie w mieście w komisach każdym po kolei i będziesz wiedzieć, który najbardziej Ci odpowiada
    Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
    bbr86
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 308
    Rejestracja: 02 Lut 2008, 11:05
    Miejscowość: Wałbrzych
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11