Najgorsze naprawy/druciarstwo

Re: Najgorsze naprawy

11 Cze 2018, 21:58

Jednak kierunek z E36 nie pasuje ale świeci :naughty:
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 6404
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

Re: Najgorsze naprawy

13 Paź 2018, 21:02

Nawijamy dalej . Trafiło mi się Kia picanto benzynka . Auto nie jedzie. Słabe tak że popchnąć trzeba by za zad. Błędów brak . Jeżdzili tak sobie ale w końcu wylało się olejem silnikowym na połączeniu ze skrzynią biegów. Padło na uszczelniacz wału korbowego . No to rozbiórka .

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Wypchnęło uszczelniacz z oprawy :shock: Zrobiłem i przeszedłem do problemu słabej mocy . Cóż tam szukać , motor prosty . Luzy na zaworach . Jest regulacja ale tutaj jest ok. Może rozrząd przestawiony ? Dostęp do znaków utrudniony więc sprawdzam po swojemu. W otwór pierwszej świecy wkładam drut , ustalam górny punkt tłoka i patrzę na tzw mijankę zaworów . D....a Zawór wydechowy wciśnięty a na ssących luz ( motor 12 V ). Nie ma bata przestawiony rozrząd. Rozbieram a tam śruba od koła pasowego na wale korbowym lużna . Rozrząd niedawno wymieniany :mrgreen: Opie....ło końcówkę wału i koło . Powinno być tak

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


A zrobiło się tak

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Przewaliło o jeden ząbek :mrgreen: Zrobiłem. moc wróciła bez wymiany / naprawy czegokolwiek :wink:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2849
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Najgorsze naprawy

13 Paź 2018, 22:06

Dziwne ze koło pasowe nie odpadło.
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 6404
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

Re: Najgorsze naprawy

15 Paź 2018, 19:32

Kao napisał(a):Dziwne ze koło pasowe nie odpadło.
Też się dziwię :mrgreen: Śruba koła na kleju się trzymała :mrgreen:
Idziem dalej

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

:mrgreen:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

łatali a tak sobie pękło :mrgreen:
Teraz filtry powietrza :mrgreen:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Zza odry przywleczone . Ponoć tam wszystko na czas i takie tam bzdety . Jednak :happy:
Tutaj krajowe

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Po co wymieniać :?: Jak wciągnie to będzie oddychać motor świeżym wiatrem :mrgreen:
Rzeżbienie stacyjki :naughty:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


A w następstwie rozrusznik

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Oby tak dalej a będzie co naprawiać :ok:

PS.Niektóre zdjęcia były już publikowane na innym forum . Jednakże są mojego autorstwa.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2849
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Najgorsze naprawy

15 Paź 2018, 20:05

No Panie widzę że coraz lepsze rodzynki Ci się trafiają
Te filtry to już kilka ładnych lat mają :P
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 6404
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

Re: Najgorsze naprawy

15 Paź 2018, 20:45

Kao napisał(a):No Panie widzę że coraz lepsze rodzynki Ci się trafiają

E tam panie to po części archiwum :mrgreen: Tam przeglądam sobie co na dysku.
Się znalazło dalej :mrgreen:
Gdy się zagubi przyczłapa do mocowania akumulatora to ....

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Czemu nie :mrgreen:
Albo to :

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Wyłapane przez kolegę przy ustawianiu geometrii :mrgreen: A tak nie związane z tematem . Poszkodowany :

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


A to sprawca co nie wyhamował

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Nie było takiego co by sobie nie fotnął :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2849
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pirelli powraca do produkcji opon krzyżowych (diagonalnych) Pirelli powraca do produkcji opon krzyżowych (diagonalnych)
    Po przeszło 50 latach ciągłej produkcji opon radialnych, Pirelli powraca do produkcji tradycyjnych opon krzyżowych (diagonalnych). Nowa odsłona kultowych opon skierowana jest do miłośników klasycznych samochodów, ...
    Rasowe terenówki z ramą - czy można jeszcze kupić takie nowe auto? Rasowe terenówki z ramą - czy można jeszcze kupić takie nowe auto?
    Rynek samochodów z napędem na wszystkie koła przeszedł w ostatnich latach daleko idącą rewolucję. Oferta obejmująca terenówki osadzone na ramie, wyposażone w reduktory i blokady mostów, znacznie się zmniejszyła. ...

  • Re: Najgorsze naprawy

    15 Paź 2018, 21:08

    Co do tego aku to mnie rozśmieszyło :ok:
    A drążek też widzę dobra robota, kiedyś miałem ciekawą przygodę z mistrzem MIG MAG, znajomy kupisz audi ze słynnym 2.5 V6, tanio kupił bo jakoś tak nierówno chodziła jakby coś z wtryskami, zdejmuje pokrywę zaworów i co widzę, pospawane wałki rozrządu :shock: po co? na co? nie wiem. Szkoda że nie mam zdjęć bo obraz tego robił wrażenie.
    Porady blacharsko-lakiernicze
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 6404
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

    Re: Najgorsze naprawy

    15 Paź 2018, 22:06

    Dalszy odkop :mrgreen: Zgłoszono piszczenie paska klinowego na zimnym motorze. Zdjąłem i dalej to samo. Zdjąłem pokrywę ale paska rozrządu a tu zonk. Pełno pyłu z gumy , Pasek rozrządu jakiś wąski :mrgreen: ( niestety brak zdjęcia dla porównania ) Po oczyszczeniu i zdjęciu napinacza , paska

    [Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

    Tam gdzie strzałka jest śruba pokrywy tylko że ta śrubka nie może być za długa .mechanior taką dał dłuższą, pomylił :?: . A że była za długa to niejako wyprasowała blachę co widać że napinacz tarł , pasek ,się tarł itd........
    I jeszcze na dobranoc :mrgreen: Polonista wulkanizator :mrgreen:

    [Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2849
    Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
    Prawo jazdy od: 01 01 1981
    Auto: Fabia I , Fabia II
    Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Najgorsze naprawy

    15 Paź 2018, 22:22

    bonifacy napisał(a):I jeszcze na dobranoc :mrgreen: Polonista wulkanizator :mrgreen:
    :lol: a to dobre :mrgreen:
    Porady blacharsko-lakiernicze
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 6404
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

    Re: Najgorsze naprawy

    17 Paź 2018, 12:00

    bonifacy napisał(a):Polonista wulkanizator
    Haha, ale napisał po wewnętrznej stronie felgi jak by nie było :) nie będzie widać.
    Cichy77
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1247
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 25 Sty 2018, 15:52
    Auto: Nie mam

    Re: Najgorsze naprawy

    22 Paź 2018, 20:23

    No i jest kolejna partanina ale w sumie we francji takie lakierowanie to normalka, nawet nie zmatowane a potem ''panie psikłem karszerem i odpadło''
    Porady blacharsko-lakiernicze
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 6404
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

    Re: Najgorsze naprawy

    23 Paź 2018, 23:44

    Niezły klimat, ale to chyba ktoś na własną rękę bez pojęcia tak robił...
    Cichy77
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1247
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 25 Sty 2018, 15:52
    Auto: Nie mam

    Re: Najgorsze naprawy

    24 Paź 2018, 07:22

    Nie, po prostu tutaj klienci nie podchodzą do tego ze szczegółami, ma być szybko i tanio nie ważne jak zrobisz, mozesz ładować 2 cm szpachli a klient nic nie powie. Ma być w miarę podobno kolor i w miarę proste.
    Porady blacharsko-lakiernicze
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 6404
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

    Re: Najgorsze naprawy

    24 Paź 2018, 09:51

    Czyli zupełnie inne podejście niż w Polsce gdzie nawet jak dobrze zrobione to klient i tak się doszukuje jakiś wad... co kraj to obyczaj.
    Cichy77
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1247
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 25 Sty 2018, 15:52
    Auto: Nie mam

    Re: Najgorsze naprawy

    24 Paź 2018, 13:55

    Przyjechał do mnie kiedyś starszy pan bo w brame sie nie zmieścił i obdarł drzwi. Obdarcie z wgnieceniem, przy odbiorze auta Pan zdziwiony pyta " To nawet mi to wyprostowaliście"? Zaczął dziękować i na następny dzień jeszcze butelkę wina przywiózł. Dla mnie i dla niego to był szok
    Porady blacharsko-lakiernicze
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 6404
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6