Nie pali po wymianie Wtrysków Renault Master II 2.5 DCI

01 Paź 2017, 14:20

Witam wszystkich. Ostatnio wymieniłem wtryski na nowe w Renault Master II 2008r 2.5 dci i auto nie pali, Kręci kręci ale nie moze odpalić, co może być tego przyczyną, w komputerze nie ma błędów ;/
Przemekv9
Nowicjusz
 
Posty: 14
Auto: Ford maverick
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG

02 Paź 2017, 10:10

To programowalne wtryski czy nieprogramowalne ?
Anjin
Zaawansowany
 
Posty: 534
Auto: Peugeot

02 Paź 2017, 12:30

Programowalne i zostaly zaprogramowane
Przemekv9
Nowicjusz
 
Posty: 14
Auto: Ford maverick
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG

02 Paź 2017, 12:58

I nic więcej nie było dotykane prócz wtryskiwaczy ? A jaki był w ogóle powód ich wymiany ? To wielka rzadkość, żeby stanęły na raz wszystkie wtryskiwacze w dodatku w tym samym momencie ...
Anjin
Zaawansowany
 
Posty: 534
Auto: Peugeot

02 Paź 2017, 13:21

Przed wymiana wtryskiwaczow, zostaly wymienione 2 koniki bo rozpadly sie, glowica planowana po zlozeniu autko jezdzilo przez 2 tygodnie potem wrocilo (ciezko palil) wtryski sprawne na 30% klient życzył sobie nowe. Dlatego zostaly wymienione.
Przemekv9
Nowicjusz
 
Posty: 14
Auto: Ford maverick
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG

02 Paź 2017, 19:56

A ktoś sprawdził czy napięcie i paliwo do wtrysków dochodzi?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14282
Zdjęcia: 105
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kierowco, nie daj się wiosennemu zmęczeniu
    Choć tzw. wiosenne przesilenie nie jest jednostką chorobową, wielu kierowców właśnie o tej porze roku skarży się na gorsze samopoczucie i uczucie zmęczenia. Jak wpływa to na zdolność prowadzenia i bezpieczeństwo jazdy? ...
    Toyota Yaris GRMN
    Był marzec 2017 roku. Toyota Yaris WRC zdążyła już pokazać, na co ją stać, wygrywając Rajd Szwecji i docierając do mety jako druga w Rajdzie Monte Carlo. Wtedy na Salon Samochodowy w Genewie wjechał Yaris GRMN. Rasowy hot ...

  • 02 Paź 2017, 21:25

    Dochodzi paliwo, napiecie jest. Na popych zapalil. Probowane bylo na plaka ale nic z tego
    Przemekv9
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Auto: Ford maverick
    Silnik: 2.0
    Paliwo: Benzyna + LPG

    03 Paź 2017, 09:53

    Może to głupie, ale radzę spróbować z innym akumulatorem - ten silnik potrzebuje określonej prędkości obrotu wału, żeby zapalił i jeżeli akumulator stracił chwilowo sprawność (ostatnio nie było za ciepło, a może jest juz nie pierwszej młodości), to może tak się dziać. Ew. booster do starego akumulatora podłączyć, może to będzie to ...
    Anjin
    Zaawansowany
     
    Posty: 534
    Auto: Peugeot

    03 Paź 2017, 10:31

    Akumlator naladowany do full, nawet gdy zapalilo wtedy, to pochodził do zagrzania i zgasilismy, dalej nie zapalil.
    Przemekv9
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Auto: Ford maverick
    Silnik: 2.0
    Paliwo: Benzyna + LPG

    03 Paź 2017, 11:12

    A może cos ze stacyjką jest nie ten tego. A na pych jak odpalił? Odrazu czy z problemami? Na kompie nic nie wyświetla? Kontrolka świec żarowych nie miga?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 14282
    Zdjęcia: 105
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    03 Paź 2017, 11:27

    Kontrolka nie miga, noralne zaswieca sie i gasnie, na popych normalnie zapalil. Jak odpala sie go normalnie, to probuje zalapac ale nie może.
    Przemekv9
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Auto: Ford maverick
    Silnik: 2.0
    Paliwo: Benzyna + LPG

    06 Paź 2017, 13:38

    Przemekv9 napisał(a):Akumlator naladowany do full, nawet gdy zapalilo wtedy, to pochodził do zagrzania i zgasilismy, dalej nie zapalil.
    No dobra a jak z napięciem ładowania? Naładowałeś akumulator silnik odpalił i później trochę pochodził i już nie odpalił jeżeli altek nie daje odpowiedniego napięcia to przez taką chwilę zanim się rozgrzał alumulator mógł się rozładować na tyle że później już nie odpalisz.

    Jak z pychu paliliście i nie było problemu to musi coś być z mocą rozruchową akumulatora, rozrusznika (może wymaga regeneracji).
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6842
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    07 Paź 2017, 08:51

    Żaden akumlator. Byl odpalany na booster nawet.. pompa wyciagana i 100% sprawna wtryski npwe rozrzad dobrze ustawiony. Ktos jakies sugestie?
    Przemekv9
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Auto: Ford maverick
    Silnik: 2.0
    Paliwo: Benzyna + LPG

    07 Paź 2017, 12:26

    Układ wtryskowy jest dobrze odpowietrzony? Ja ostatnio byłem w warsztacie u znajomego to co prawda w innym silniku niż twój był to TDCI miał problem z odpaleniem po wymianie wtrysków i odpowietrzenie układu zdejmując wtyczki z wtrysków i po kolei lekkie luzowanie nakrętek przy nich podczas krecenia rozrusznikiem pomogło. Samochód zapalał po tej operacji praktycznie do strzału.
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6842
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    07 Paź 2017, 13:55

    Tak bylo to juz przerabianie niestety i to dalej nir jest to. ;/
    Przemekv9
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Auto: Ford maverick
    Silnik: 2.0
    Paliwo: Benzyna + LPG