Nie parkuj jak łoś

17 Cze 2010, 19:00

Ja w akademiku mieszkam. :???: Panie i panowie tu to dopiero się dzieje :!: Parking jak na takie zagęszczenie ludności to jest poprostu symboliczny. Ile się trzeba czasami nagimnastykować żeby wyjechać do pracy :shock: A zdjęcia z ww strony nie robią na mnie wrażenia bo codziennie jestem hartowany widokiem z okna.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

17 Cze 2010, 21:34

jestem młodym kierowcą ale zawsze staram się parkować porządnie...no niestety mam precyzyjne oko :wink: i wkurza mnie jak krzywo stoje hihi...
Addicted to diving :)
jellyfish
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Kraków

17 Cze 2010, 22:33

Mam podobny problem :mrgreen: Czasem dziwnie się na mnie patrzą gdy zaparkuję i poprawiam ustawienie samochodu albo sprawdzam czy dobrze stoję i nikomu nie przeszkadzam :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

19 Cze 2010, 21:54

Dokładnie mam tez taki problem że nie lubię krzywo stać :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

21 Cze 2010, 11:02