Nietuzinkowe auto do 10 000zł

30 Paź 2016, 14:09

Witam,

Rozglądam się za autem, ale chciałbym uniknąć typowego januszowozu :oops:
Z racji tego, że przebieg roczny nie będzie duży - 4000 - 5000 km (do pracy chodzę pieszo) i będzie to drugie auto w rodzinie, mogę sobie pozwolić na coś niekoniecznie praktycznego.
Jak wspomniałem w tytule, chciałbym, aby auto choć trochę się wyróżniało, np. ciekawą stylistyką (406 coupe, Ecplise 2G itp.), bądź napędem 4x4 (np. Impreza GC) etc. - po prostu szukam auta, którym przemieszczanie się sprawi mi radość i na widok którego będę się cieszył :wink: (może to być nawet Honda Civic).

Jeśli chodzi o koszta eksploatacyjne, to spalanie jest rzeczą drugorzędną (mogę sobie odliczyć podatek), niemniej chciałbym aby auto było w miarę niezawodne - tj. nie rozkraczyło się na środku drogi i do którego ceny części nie opróżnią kieszeni do cna.
Jestem raczej spokojnym kierowcą zatem osiągi wbijające w fotel nie są konieczne ;)

Na ten cel mogę przeznaczyć maksymalnie 10 000zł - wliczając w to opłaty i ewentualny wkład finansowy w doprowadzenie samochodu do dobrego stanu po zakupie. Zatem całościowo jest to kwota nieprzekraczalna.

Jestem z Tychów (śląskie) - bardzo mile widziane oferty w obrębie do 100km.

Zainteresowała mnie oferta z mojego miasta:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - czy ktoś mógłby ją ocenić fachowym okiem?

Będę bardzo wdzięczny za Waszą pomoc.
Pozdrawiam.
TyskiDaro
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Miejscowość: Tychy
Prawo jazdy: 10 07 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mitsubishi Eclipse
Silnik: 2.0 141KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

30 Paź 2016, 18:43

Eclipse wyjdzie sporo powyżej 10k.
Imprezy to w 99% przypadków (w tej kasie) zajeżdżone skarbonki.
406 jest najlepszą opcją z tego co podałeś
cifik :mrgreen: :mrgreen:
możesz popatrzeć na astrę g coupe albo saab'a 9-3 krokodyla, może e30
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km