Nowa linia: stylistyka wnętrza - Audi TT Roadster

06 Lis 2014, 23:24

Wnętrze nowych Audi TT Roadster i Audi TTS Roadster daje kierowcy wrażenie uszytego na miarę garnituru. Przede wszystkim przy zamkniętym dachu ma ono bardzo intymny charakter, daje poczucie ochrony, ale siedzący we wnętrzu nie mają uczucia, że zamknięto ich na niewielkiej przestrzeni. Widziana ze środka krawędź karoserii znajduje się wysoko, a nowo zaprojektowane sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami zamontowano nisko. Łącznie ważą one pięć kilogramów mniej niż siedzenia w poprzednim modelu. Opcjonalnie można zamówić fotele sportowe S (element seryjnego wyposażenia Audi TTS Roadster) z mocno zarysowanymi, regulowanymi pneumatycznie bokami.

Nowa linia: stylistyka wnętrza - Audi TT Roadster

Dzięki swemu lekkiemu, prawie unoszącemu się w powietrzu przebiegowi linii, wnętrze stanowi kontynuację stylistyki zewnętrznej. W centrum koncepcji wnętrza znajduje się kierowca. Wszystkie elementy obsługi zgrupowano wokół niego – to wyraźna deklaracja sportowej, dynamicznej jazdy. Obudowy drzwi i konsola środkowa mają opływowe, korespondujące ze sobą kontury.

POLECAMY Wysokiej jakości: kolory i wykończenia - Audi TT Roadster

Spoglądając z góry, smukła tablica rozdzielcza przypomina powierzchnię nośną skrzydła samolotu. Okrągłe nawiewy, kolejny motyw typowy dla modeli TT, przywodzą na myśl silniki lotnicze. Ukryto w nich elementy obsługi klimatyzacji lub opcjonalnej, komfortowej klimatyzacji automatycznej. Wykonane z wysoką precyzją nawiewy to przykład wysokich wymagań, jakie Audi stawia wobec funkcjonalności, stylistyki i jakości wykończenia całego wnętrza.

źródło: Audi
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3485
Zdjęcia: 12598
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dystans krótki i długi (spalanie) - Yaris II 1.3 vs Auris TS Hybrid
    Postanowiłem zrobić porównanie spalania na takim samym dystansie dla obu samochodów z zimnego startu rejestrując pierwszy wynik po 5,7km i kolejny po pokonaniu całej trasy czyli 29km. Samochody biorące udział ...
    Porsche 918 Spyder - końcówki wydechu na wysokości zagłówków
    Tworząc hybrydowe hiperauto o łącznej mocy niemal 900 KM Porsche musiało mierzyć wysoko. Takie myślenie najwyraźniej udzieliło się również inżynierom odpowiedzialnym za zaprojektowanie układu wydechowego, bowiem dwie ...

  •