Ocena ogłoszeń

Ocena ogłoszeń

14 Kwi 2019, 15:01

Witam, szukam samochodu do 35-40k. Interesuje mnie segment C/D manual/automat
Znalazłem coś takiego:
1. https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-rome ... BNJCm.html?
2. https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-rome ... BRkpY.html
3. https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-rome ... BRiDj.html
4. [link wygasł]
W jakich kwotach szukać alfy i hondy ?
I taki w automacie
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2 ... 93d5f4277d
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-m ... 869d65968a
Dasmond
Początkujący
 
Posty: 52
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 19 Cze 2016, 14:25
Auto: Nie mam

Re: Ocena ogłoszeń

14 Kwi 2019, 18:13

Civic za drogi. Oryginalnie nie było żadnego znaczka "GT".
W 2018 sprzedawałem chyba przez pół roku swojego Civica z 2011, poszedł za 34000zł, ale przebieg miał 100 000 km i profesjonalną konserwację podwozia.
Tutaj pojeździsz kilka miesięcy i będzie ponad 200 000 km przebiegu to momentalnie wartość rynkowa wyniesie z 27000zł, nikt więcej nie da, bo też auto już swoje "lata" ma, na rynku są 2 następne generacje.
Poza tym popatrz na Civica już od roku 2009, kiedy to był lifting, praktycznie to samo co polska wersja GT (poza grillem i "tworzywem skórzanym" na siedzeniach), może trafi się z lepszym przebiegiem.

Mazdy 6 GH z początków produkcji to jedynie po gruntownym sprawdzeniu podwozia i nadwozia w kontekście rdzy, inaczej nie ma co, za duże ryzyko.

Pomijam już kwestię wrzucania do jednego wora Civica i Mazdy 6, to kompletnie 2 różne segmenty i kompletnie 2 różne podejścia do użytkowania auta.
tomekdk
Stały forumowicz
 
Posty: 1568
Rejestracja: 20 Maj 2016, 17:16
Miejscowość: Dania
Auto: Civic VIII, C4 II, C5 III

Re: Ocena ogłoszeń

14 Kwi 2019, 18:41

Hm... To co byś polecił do kwoty 35k ? Coś co w miarę trzyma cenę. Robię 15km o 4 rano to pracy, pózniej powrót 30 km obwodnicą, więc diesel też by się nadał
Dasmond
Początkujący
 
Posty: 52
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 19 Cze 2016, 14:25
Auto: Nie mam

Re: Ocena ogłoszeń

14 Kwi 2019, 19:34

Zależy też ile chcesz trzymać auto i do czego przywiązujesz największą wagę, a każde auto traci na wartości z upływem czasu.

Diesel od PSA 2.0 HDi to bardzo dobry silnik i spala 6l/100km w sporym gabarytowo aucie typu Citroen C5, Ford Mondeo (po 2010 był lifting), Peugeot 508.
W tym budżecie Mazdę 6 możesz dostać po 2010 roku (polift), z benzynowcem 2.0
Accord też ma dobrą benzynę 2.0, aczkolwiek się ceni.
No i spalanie w benzynowcach takich gabarytów to pod 9l ... przy 6-ciu w dieslu.
Od siebie polecam Citroena C5 2.0 HDi 140/163 konie ... pali 6l/100km, dobre wyposażenie (czujniki z przodu i z tyłu, pełna 2-strefowa klima, itp.), świetny komfort, jeden z najlepszych diesli na rynku.
Peugeot 508 to praktycznie bliźniak C5-tki, pomijając pewne techniczne rozwiązania.
W Fordzie Mondeo 2.0 TDCi 140 koni jest silnik od PSA, także też można śmiało polecić.
tomekdk
Stały forumowicz
 
Posty: 1568
Rejestracja: 20 Maj 2016, 17:16
Miejscowość: Dania
Auto: Civic VIII, C4 II, C5 III
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lamborghini Centenario - trzy końcówki wydechu Lamborghini Centenario - trzy końcówki wydechu
    Centenario to niezwykle rzadkie auto - powstało jedynie w liczbie 40 egzemplarzy, w tym 20 w wersji coupé i tyle samo w odmianie roadster. A powód do stworzenia takiego samochodu był nie byle jaki - włoska marka ...
    Polecane silniki TFSi 3 generacji EA888 - jak je rozpoznać? Polecane silniki TFSi 3 generacji EA888 - jak je rozpoznać?
    Witam mam zamiar kupić samochód z silnikiem 1.8-2.0 TFSi. Jak wyczytałem po różnych forach sliniki TFSi produkowane w latach 2007-2011 sa największą wtopa VW w ostatnich latach. Od 2011r wyszła 3 generacja ...

  •