Ocena ogloszenia Audi A4 B6

21 Mar 2020, 14:41

Bartolekk napisał(a):Nie nie ma racji, bo nie w każde BMW się wkłade 25k, poza tym nic o aucie nie wiadomo i jeszcze niedawno tworzyłeś jakieś spiski że ktoś jedzie z górki albo że ma podniesioną moc jak pokazywałem filmik, teraz nagle nie zastawiasz się jakie to auto, teraz nagle nie ma spisku bo Ci pasuje temat? aaa ok bardzo wiarygodne jesteś a obiektywny jeszcze bardziej..


Oczywiście że nie każdy... kwestia samego właściciela jak mocno chce zrujnować auto i wersji. Czyli podział na diesle i pb n/a. Co nie zmienia faktu że kwota zakupu vs serwisu wychodzi śmiesznie źle. Przy wspomnianym dieslu jest max lipa.

A tak wygląda wymiana tylnego rozrządu w 2,0d.
Zdjęcie nr.1 auto na podnośniku zdjęcie komory silnika.
Silnik, skrzynia, zawieszenie wszystko wyjechało.
Koszt roboty, gratów + kilku detali przy okazji 6k.
Poprzednia wizyta ponad 3k.
Doszaby turbina wtryski i pewnie coś koło 14k. A gdzie reszta.?
To tyle praktyka vs teoretyka.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6754
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Mar 2020, 18:39

Coś w tym jest,pamiętam sytuację jak dwa lata temu kolega szukał auta do 25k i brał pod uwagę między innymi BMW E90 i naprawdę nic ciekawego nie było i pamiętam jak jeden handlarz (właściwie to właściciel komisu gdzie były auta za 20-40k) powiedział nam wprost że on się nie bawi wogole w BMW a zwłaszcza E90 bo po prostu się nie opłaca bo jest dużo przejściowych modeli..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 37232
Zdjęcia: 5
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Japonia przestawia gospodarkę na wodór Japonia przestawia gospodarkę na wodór
    Władze Japonii widzą w wodorze sposób na obniżenie emisyjności gospodarki i niezależność energetyczną. Po dotychczasowych programach pilotażowych kraj ten przygotowuje się do szeroko zakrojonych działań na poziomie ...
    Dział produkcji Audi cyfryzuje utrzymanie ruchu za pomocą aplikacji Dział produkcji Audi cyfryzuje utrzymanie ruchu za pomocą aplikacji
    Utrzymanie ruchu w oparciu o aplikację: Od teraz około 150 pracowników działu utrzymania ruchu w fabryce Audi w Ingolstadt będzie pracowało cyfrowo. Aplikacja "Mobilne utrzymanie ruchu Audi" pozwoli im w przyszłości ...

  •