Octavia czy Carina

Octavia czy Carina

05 Lut 2017, 14:05

Witam..Jestem raczej niedzielnym kierowcą.Większość moich jazd to weekendowe wycieczki do lasu.Raz w roku wyjazd na wakacje(ok 1200km w obie strony).Moje auto powoli kończy się.Mało jeżdżę więc nie chcę się bawić w jakieś diesle czy LPG.Budżet to max 7000 pln całościowo.Wolałbym ciut większe auto niż moja polówka.Skłaniałem się ku skodzie octavii I 1.6 kombi.Znajomy zaproponował mi jednak Carinę 1.6 kombi.Auto ze zdrową podłogą i progami,w ciągłej eksploatacji i aktualnym pt.Cena jakieś 3500 więc sporo by zostało na naprawy.Miałem kiedyś Corollę E10 i byłem zadowolony.Zastanawia mnie jednak co z dostępnością części i czy nie są absurdalnie drogie.Doradżcie coś proszę,a może zasugerujcie jakieś inne auto?Pozdrawiam.
maku76
Obserwowany

Prawo jazdy od: 14 02 1995
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: vw polo 1.4
Silnik: 1390 44kw
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1976

Re: Octavia czy Carina

05 Lut 2017, 14:11

Jak Carina jest ok to bierz bo zadbane sztuki nie wiedzą kto to mechanik :wink:
Z częściami nie ma problemów,jest też dużo zamienników a ceny są do zaakceptowania (pomijam ASO gdzie mają chore ceny za niektóre części np maglownica - 2000zł).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km

05 Lut 2017, 14:12

Jeśli Carina pewna to ja bym brał.
Z częściami nie będzie problemu, bo nie jest to jakiś egzotyk
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 11
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

05 Lut 2017, 14:15