Odbiór auta z serwisu po naprawie -pytanie

Odbiór auta z serwisu po naprawie -pytanie

29 Cze 2016, 12:33

Witam serdecznie!
Jutro odbieram z serwisu auto z naprawy AC ( lekko wgnieciony błotnik i pocharowany zderzak i zerwane mocowania zderzaka)
Miało to zostać naprawione w ramach orginalnych części.
Na co zwracać uwagę podczas oględzin?
Czy jest sposób weryfikacji tego czy w aucie zostały wymienione części na orginały?
I jeszcze jedno czy można odebrać z serwisu po naprawie swoje uszkodzone części?

Auto to Honda Accord VII 2006

Dziękuje za odpowiedźi:)
andrzo89
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 19 Mar 2014, 20:39
Prawo jazdy od: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hoda Civic

Re: Odbiór auta z serwisu po naprawie -pytanie

05 Lip 2016, 15:35

andrzo89 napisał(a):Czy jest sposób weryfikacji tego czy w aucie zostały wymienione części na orginały?
Lekko wgnieciony błotnik i zderzak pewnie zostały pomalowane. Czy błotnik miał zostać wymieniony? Tu raczej nie sprawdzisz czy masz oryginalne części. Czasem na rantach błotników jest tłoczona marka jak jest oryginalny. Cały błotnik możesz przemierzyć czujnikiem grubości do lakieru w celu sprawdzenia czy nie ma na nim szpachli.

Nie wiem dokładnie jak jest w serwisie, ale ja zawsze jak oddaję auto do naprawy to dostaję stare wymienione części do wglądu oczywiście o ile chce je oglądać :)
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 4500
Zdjęcia: 3298
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Odbiór auta z serwisu po naprawie -pytanie

09 Lip 2016, 18:51

no niestety jeśli nigdy tam nie naprawiałeś to trochę kiepsko, jeśli części miałybyć nowe, poprosiłbym o paragon/fakturę
saganqq25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 Kwi 2016, 16:43
Prawo jazdy od: 10 03 1997
Przebieg/rok: 48tys. km
Auto: Opel Astra 3
Silnik: 1.9 CDTI ECOTEC 150K
Typ: Hatchback
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi quattro - historia napędu Audi quattro - historia napędu
    Dzięki quattro, Audi stało się pionierem stosowania napędu na cztery koła w samochodach osobowych. Początki projektu sięgają zimy 1976/77. Wówczas grupa inżynierów Audi odbywała jazdy testowe w zasypanej śniegiem ...
    Tajemnice układów kierowniczych Tajemnice układów kierowniczych
    Układy kierownicze stosowane w modelach ŠKODY to zaawansowane zespoły różniące się budową, ale stające przed tymi samymi wyzwaniami: komfortowym i precyzyjnym prowadzeniem, oszczędzaniem paliwa oraz bezpiecznym ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Chicago Auto Show 2008
      Summer Cars Party 2010
      Chevrolet Bel Air Sport
      Okulary Virtual Reality Audi