30 Wrz 2008, 19:10
A jak mogłeś zalać silnik - przecież wtryskiwacze nie pracują.Chyba,że zrobiłeś zworkę i próbowałes uruchomić silnik...A to maleńki błąd.No ale wiemy,że paliwo jest.Tak więc pompka wykluczona.Pozostaje jeszcze ECM lub czujnik położenia wału.Sprawdz,czy podczas kręcenia rozrusznikiem,pompka podaje paliwo.Ale zrób to tak,że wąż paliwa z pompki,włóż do jakiejś butelki i kręć rozrusznikiem.Chyba,że możesz go uruchomić od razu na LPG,to niech pracuje na LPG,a ty obserwuj,czy do butrlki leci paliwo i z jakim ciśnieniem.Sprawdz też,czy nie masz przekaźnika wyłączajacego pomkę paliwa po przełączeniu zasilanika na LPG.Jeżeli jest,to do tej próby z LPG,musisz go zmostkować,tak jak ten z pompki.
I jeszcze jedna sprawa,która mi się nasunęła na myśl - jeżeli masz ten przeaźnik,to zmostkuj go i sprawdz,czy będzie pracował na Pb - może być uszkodzony ten przekaźnik.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...