Olej napędowy do 2.4 JTDM Alfa 156

29 Paź 2019, 18:31

Witam, zastanawiam się jaki olej napędowy lać do common raila? Warto zalewać on z uszlachetniaczami czy dolewać do baku je właśnie osobno?
erykghua
Nowicjusz
 
Posty: 8

30 Paź 2019, 14:31

erykghua napisał(a):Warto zalewać on z uszlachetniaczami czy dolewać do baku je właśnie osobno?
Wszystkie paliwa mają uszlachetniacze :) tylko w jednych jest mniej a w drugich więcej. Czy jest sens przepłacać za paliwo? Myślę, że nie. Jeżeli masz sprawdzoną stację to lej normalne paliwo i raz na jakiś czas dodaj sam do baku przed tankowaniem dodatek do diesla w zależności od tego co będziesz potrzebował ale powinien tu wystarczyć taki do ochrony układu wtryskowego dobrej, sprawdzonej firmy :ok:
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

30 Paź 2019, 14:38

Okej, dzięki wielkie, tylko słyszałem że silniki na droższych paliwach ciszej pracują i bardziej "kulturalnie" czy to prawda?
erykghua
Nowicjusz
 
Posty: 8

01 Lis 2019, 18:30

erykghua napisał(a):Okej, dzięki wielkie, tylko słyszałem że silniki na droższych paliwach ciszej pracują i bardziej "kulturalnie" czy to prawda?

Ja czegoś takiego nie zauważyłem, ale zdania będą pewnie podzielone. Najlepiej nalej bak tego lepszego i sam ocenisz.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

22 Cze 2022, 05:23

Wielkie dzięki. Mój problem został rozwiązany.
symond
Obserwowany
 
Posty: 2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Foteliki samochodowe dla małych pasażerów!
    Tylko 7% małych pasażerów podróżuje w odpowiednio zabezpieczonych fotelikach samochodowych, a do aż 40% poważnych wypadków z udziałem dzieci dochodzi podczas podróży krótszych niż 3 kilometry! ...
    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...