Opel Astra dtl rok 2000

Opel Astra dtl rok 2000

07 Lip 2010, 14:16

Witam jestem posiadaczem Opla astry 2 dtl rok 2000 mam problem .Naprawialem przewody od klimatyzacji byly spawane po wyciagnieciu przewodow i odpaleniu samochodu pojawilas sie pomaranczowa kontrolka ktora nie gasnie znajduje sie ona pomiedzy kontrolka akumulatora i oleju .Mechanik stwierdzil ze dostal sie jakis bląd wiec pojechal na komputer usteraka zostala usunieta . Ale nie na dlugo zaczela spowrotem zapalac sie i gasnac a samochod przy wlaczonej tej kontrolce jest slaby nie ma mocy jak zgasnie kontrolka to jest wszystko ok prosze o porade czy jechac samemu jeszcze raz na komputer moze zle byla ta usterka usunieta przek komputer dziekuje i pozdrawiam .
Ostatnio edytowany przez pol, 07 Lip 2010, 21:25, edytowano w sumie 1 raz
pol
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 14 Kwi 2010, 21:32
Miejscowość: zachodniopomorskie

Re: Kontrolki na desce rozdzielczej

07 Lip 2010, 17:34

Spróbuj tego co ja zrobiłem w puntoII:
Po włączeniu stacyjki i zgaszeniu się lampek kontrolnych ( tych co zawsze gasną przed rozruchem ) wyłączeniu innych elektrycznie zasilanych elementów typu dmuchawa, światła, rozłączyłem akumulator (klema -).
Po około 40-45 min podłączyłem akumulator, odpaliłem strzałę, zgasiłem i ponownie odpaliłem, silnik pracował ( bez dodawania gazu, uruchamiania radia, dmuchawy...)do momętu załączenia się silniczka pompy płynu chłodzącego trzy krotnie, potem trzy lekkie przygazówki. W seicento 1.1 sporting, tak widziałem robił mechanik w ASO, więc wywnioskowałem, silnik (osprzęt) podobny więc zaryzykowałem to w punciaku.
Podobnie robiłem też w seacie ibiza, z tym że przed zdjęciem klemy -, nie miałem włączonej stacyjki, gdyż w niektórych autach można zawalić kompa.
Zapewne i tak ten mechanik to też uczynił, lub usterka dalej jest w czymś innym, np. turbina, lub przy spawaniu nie rozłączył akumulatora i centralka poszła :oops:
abel
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 07 Lip 2010, 15:52
Miejscowość: Polska Dolnośląskie

Re: Opel Astra dtl rok 2000

07 Lip 2010, 21:28

1. prosze się zapoznać z regulaminem forum i prosze pisać tytuły tematów zgodnie z regilaminem.
2. jeżeli jest to kontrolka silnika ( a tak podejrzewam jest ), to silnik przechodzi w tryb awaryjny, podczas którego daje się zauważyć spadek mocy oraz zwiększone zużycie paliwa ). Samo wykasowanie kontrolki nic nie daje, ponieważ błąd jest nadal i kontrolka prędzej czy później zaświeci się ponownie. Zapytaj tego mechanika jaki błąd wyskoczył i nalezy usunąć przyczynę jego powstania.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14464
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [C] Civic VI 1,5 / Elantra 1,6 / Carisma 1,6 / 45 1,6 / Octavia I 1,6 [C] Civic VI 1,5 / Elantra 1,6 / Carisma 1,6 / 45 1,6 / Octavia I 1,6
    Podstawowe kryteria zestawienia: - liftback segmentu C - silnik benzynowy o mocy ok. 100KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2001r. Wytypowane modele do zestawienia: - Honda Civic VI 1,5 - 114KM - Hyundai ...
    Toyota Prius - aerodynamika i niskie zużycia paliwa Toyota Prius - aerodynamika i niskie zużycia paliwa
    Toyota Prius czwartej generacji już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę swą aerodynamiczną sylwetką. I nie jest to tylko subiektywne wrażenie, ponieważ dzięki starannemu zoptymalizowaniu kształtów nadwozia projektantom ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Infiniti Q50
      S2020005
      GTP Light