Opel Astra dtl rok 2000

Opel Astra dtl rok 2000

07 Lip 2010, 15:16

Witam jestem posiadaczem Opla astry 2 dtl rok 2000 mam problem .Naprawialem przewody od klimatyzacji byly spawane po wyciagnieciu przewodow i odpaleniu samochodu pojawilas sie pomaranczowa kontrolka ktora nie gasnie znajduje sie ona pomiedzy kontrolka akumulatora i oleju .Mechanik stwierdzil ze dostal sie jakis bląd wiec pojechal na komputer usteraka zostala usunieta . Ale nie na dlugo zaczela spowrotem zapalac sie i gasnac a samochod przy wlaczonej tej kontrolce jest slaby nie ma mocy jak zgasnie kontrolka to jest wszystko ok prosze o porade czy jechac samemu jeszcze raz na komputer moze zle byla ta usterka usunieta przek komputer dziekuje i pozdrawiam .
Ostatnio edytowany przez pol, 07 Lip 2010, 22:25, edytowano w sumie 1 raz
pol
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 14 Kwi 2010, 22:32
Miejscowość: zachodniopomorskie

Re: Kontrolki na desce rozdzielczej

07 Lip 2010, 18:34

Spróbuj tego co ja zrobiłem w puntoII:
Po włączeniu stacyjki i zgaszeniu się lampek kontrolnych ( tych co zawsze gasną przed rozruchem ) wyłączeniu innych elektrycznie zasilanych elementów typu dmuchawa, światła, rozłączyłem akumulator (klema -).
Po około 40-45 min podłączyłem akumulator, odpaliłem strzałę, zgasiłem i ponownie odpaliłem, silnik pracował ( bez dodawania gazu, uruchamiania radia, dmuchawy...)do momętu załączenia się silniczka pompy płynu chłodzącego trzy krotnie, potem trzy lekkie przygazówki. W seicento 1.1 sporting, tak widziałem robił mechanik w ASO, więc wywnioskowałem, silnik (osprzęt) podobny więc zaryzykowałem to w punciaku.
Podobnie robiłem też w seacie ibiza, z tym że przed zdjęciem klemy -, nie miałem włączonej stacyjki, gdyż w niektórych autach można zawalić kompa.
Zapewne i tak ten mechanik to też uczynił, lub usterka dalej jest w czymś innym, np. turbina, lub przy spawaniu nie rozłączył akumulatora i centralka poszła :oops:
abel
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 07 Lip 2010, 16:52
Miejscowość: Polska Dolnośląskie

Re: Opel Astra dtl rok 2000

07 Lip 2010, 22:28

1. prosze się zapoznać z regulaminem forum i prosze pisać tytuły tematów zgodnie z regilaminem.
2. jeżeli jest to kontrolka silnika ( a tak podejrzewam jest ), to silnik przechodzi w tryb awaryjny, podczas którego daje się zauważyć spadek mocy oraz zwiększone zużycie paliwa ). Samo wykasowanie kontrolki nic nie daje, ponieważ błąd jest nadal i kontrolka prędzej czy później zaświeci się ponownie. Zapytaj tego mechanika jaki błąd wyskoczył i nalezy usunąć przyczynę jego powstania.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14224
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes Klasy V Mercedes Klasy V
    Solidny przód i wyjątkowe kształty. Skonstruowana z pasją, z myślą o radościach i wyzwaniach codzienności, nowa Klasa V oferuje zmienny układ wnętrza, a jednocześnie zapewnia imponujące wrażenia podczas jazdy. Przyciąga ...
    Wyprawa do MOab - relacja zdjęciowa Wyprawa do MOab - relacja zdjęciowa
    Dawno mnie tu nie bylo...czas nadrobic zaleglosci. Ostatnio mialem zaszczyt wspolorganizowac impreze Autotraper Moab Challenge. Bylem przewodnikiem po szlakach Moab dla grupy z firmy Autotraper z Lodzi. Zabawa byla swietna..na ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Targi AutoSalon i AutoSerwis
      Nissan Leaf 30 kWh, tył, samochód elektryczny
      Klub Lexusa INTERSECT w Tokio, wnętrze
      Pokazy kaskaderskie na motorach, akrobacje w powietrzu, 2