Opel Astra G 2.0 DL 82KM. Problem z turbo?

Opel Astra G 2.0 DL 82KM. Problem z turbo?

08 Lis 2016, 19:21

Witam. posiadam astre jak w temacie. Wg mnie mam problem z turbo, ale jesli sie myle prosze mnie naprostowac. Objawia to sie kupa bialego dymu, rzyganie olejem z tlumika i dzwonieniem z okolic turbosprezarki. Chcialbym sie doradzic jesli moja diagnoza jest trafna co robic, wymieniac na nowa (zregenerowana) regenerowac swoja, czy uzywke z neta badz szrotu? Nie dawno przeprowadzilem sie do poznania i nie chcialbym zeby mnie ktos naciagnal i auto chcialbym zrobic jak najnizszym kosztem, poniewaz nie mam na to budzetu a auto jest mi potrzebne. prosze o porady dotyczace naprawy i czy moja diagnoza jest trafna. kolejne pytanie to ile mniej wiecej moze kosztowac wymiana takiego turbo w tym aucie u mechanika w Poznaniu? dzieki za wszystkie odpowiedzi!
Kazik3101
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 08 Lis 2016, 18:48
Prawo jazdy od: 12 02 2009
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Opel Astra II G
Silnik: 2.0DI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: ASTRA G 2.0 DL 82KM. PROBLEM Z TURBO?

08 Lis 2016, 20:35

Te objawy mogą świadczyc o problemach z turbosprężarką. dodatkowo możesz mieć słabą moc silnika.
Tutajmasz info o turbosprężarkach.
17 kwietnia 2018 na guza mózgu zmarła moja kochana żona Beti, mając 44 lata. Na forum jestem teraz sporadycznie.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15134
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Badanie techniczne pojazdu będzie dłuższe i bardziej restrykcyjne Badanie techniczne pojazdu będzie dłuższe i bardziej restrykcyjne
    Diagności mówią o rewolucji, kierowcy o utrudnieniach. Jak będzie naprawdę? Do sejmu trafiła nowelizacja ustawy w której wprowadzone zmiany zaostrzają przeprowadzane badania na stacjach kontroli pojazdów. ...
    Strefa zamieszkania i ograniczenie do 30km/h - bezpieczniej? Strefa zamieszkania i ograniczenie do 30km/h - bezpieczniej?
    Badania przeprowadzone w Holandii pokazały, że zamiana obszaru zabudowanego, w którym obowiązuje limit prędkości do 50 km/h na strefę zamieszkania (30 km/h) zmniejsza liczbę wypadków średnio o 25%. Niezbędne ...

  •