Opel Astra G- auto szarpie na 1

Opel Astra G- auto szarpie na 1

19 Lip 2010, 21:44

Witam serdecznie mam problem tego typu gdy odpalam silnik na benzynie wrzucam 1 naciskam gaz auto rusza i w okolicach 1600 obrotów auto szarpie obroty spadają do 1000-1200 (następuje szarpniecie i znowu na 1600 po czym już jedzie normalnie , problem tego typu pojawił się odkąd założyłem gaz, gazownik powiedział ze to nie jest jego wina i nie wie dlaczego tak się dzieje...nie znam się na tyle ale zrobiłem taki teścik odpaliłem samochód na benzynie na luzie dałem gazu do 1500 obrotów i przez jakieś 30-60sekund wskazówka od obrotów pulsowała 1200-1500 i w tym momencie kiedy obroty spadały auto szarpie ... co to może być???..
samochód opel astra G 1,6 2000r silnik mono wtrysk
helmutkol
Nowicjusz

Miejscowość: jawor

Re: Opel Astra G- auto szarpie na 1

19 Lip 2010, 22:58

Wiele firm zajmuje się instalacją gazu ale nieliczne potrafią dokonać odpowiednich regulacji, nie tylko zresztą instalacji LPG ale i samego samochodu. Z doświadczenia mojego i moich znajomych wiem że po montażu gazu, jeździ się później do takiego punktu kilka razy na poprawki i regulacje. Jeśli problemy zaczęły się po zamontowaniu LPG ma pan pełne prawo być niezadowolony i w ramach gwarancji domagać się diagnostyki, stwierdzenia przyczyny i jej usunięcia. Jeśli będą zwodzić proszę udać się do konkurencji (pewnej i poleconej) i tam próbować ustalić przyczynę. Po jej wykryciu i usunięciu rachunek przekazać firmie która montowała gaz.
ziomek69
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

21 Lip 2010, 11:35

Pierwsze to sprawdź przewody zapłonowe czy nie masz przebicia,na benzynie może chodzić dobrze a na LPG już nie!
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Miejscowość: Z prawdy :)

21 Lip 2010, 15:01

przewody i świece były wymienione zaraz po montażu gazu, a na nowych jak i starych jeździ tak samo.
helmutkol
Nowicjusz

21 Lip 2010, 17:41