[Kupno] Opel Astra G (Bertone)

[Kupno] Opel Astra G (Bertone)

22 Wrz 2016, 03:08

Witam wszystkich serdecznie jako że to mój pierwszy post na forum :)

Jestem na wpół szczęśliwym posiadaczem Fiesty MK5 1.4 TDCI której chciałbym się już pozbyć na rzecz nowej zabawki. Od długiego czasu szukam autka w coupe które będzie cieszyło moje oko i które mógłbym stopniowo, w miarę gromadzenia środków dopieszczać i modyfikować - nie chcę z niego robić samolotu (albo wieśtuningować bajero-spojlerami kiedy do zrobienia czeka zawieszenie ;) ), powolutku chcę robić z niego autko które codziennie będzie mnie cieszyć z jazdy, powtarzam mnie, bo to ja będę nim jeździł a nie ludzie w koło, tak więc za głupotę uważam robienie czegoś na pokaz w zamian za radość z jazdy.

Uwidziała mi się Astra G Bertone, nie pytajcie dlaczego - przejrzałem multum innych propozycji, jednak ta była pierwszą z nich, i im dalej szedłem w las, tym bardziej miałem ochotę wrócić do pierwszego pomysłu. Chciałbym przy nim zostać, bez obrazy, inne propozycje mnie mało interesują (chyba że na prawdę bardzo, bardzo ciekawe), tak więc nie chciałbym tu propozycji "zamiennków" :oops:

Najważniejsze - budżet, około 10-11 tyś., z tym że autko chciałbym znaleźć za 8-9 tyś., bo jednak wiadomo - rejestracja, bieżące naprawy (zakładam że nie kupię oryginalnego przebiegu od pierwszego właściciela z domeną "wsiadać i jeździć aż koła nie odpadną", to nierealne :lol: ), tak więc bezpiecznie 20% chciałbym na ten cel przeznaczyć.

Chciałbym poznać Wasze opinie na temat jednostek tego modelu, wiem że polecane jest 1.8, mnie z kolei bardziej ciągnie do 2.0T (ale w tym budżecie? :no: ), korek wstydu jak najbardziej pożądany, bo do pracy kilka razy w tygodniu trzeba jeździć, ale niestety przez miasto w średnim dystansie.

Jeśli coś potrzebujecie to pytać, co wiem to powiem :mrgreen:

Z góry dziękuję za rozmowę na poziomie :)

PS: Ogromna jest rozbieżność cenowa i jakościowa między standardową "dwójką" A Bertone (bo różnicę wizualną znam)?
Aramis
Obserwowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 1
Rejestracja: 22 Wrz 2016, 02:43
Miejscowość: Ruda Śląska
Prawo jazdy od: 20 01 2012
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Ford Fiesta MK5
Silnik: 1.4 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...
    SKYACTIV-D: rewolucyjne silniki Diesla Mazdy SKYACTIV-D: rewolucyjne silniki Diesla Mazdy
    Docenione w Europie rewolucyjne silniki Diesla Mazdy zdobyły broniącą się przed olejem napędowym Japonię, a niebawem ruszają na podbój Ameryki. Unikatowe połączenie niezrównanych osiągów i oszczędności ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Renault Alpine A110-50
      Volkswagen Golf GTD Variant, bok
      Ciężarówki Mitsubishi Fuso
      BMW Concept X4, Sports Activity Coupe, przednia lampa LED