Opel Astra G - problem z dwójką

29 Paź 2018, 23:00

Cześć,

mam pytanie dotyczące Opla Astry G. Podczas jazdy mam problem z redukcją na dwójkę - bieg nie chce wejsc z luzu, nie chce sie z nim silowac, dlatego wchodzi dopiero po idealnym wyprecyzowanym kącie prostym, reszta wchodzi bez problemu. Skrzynia nie skrzypi, ani nie daje żadnych zlych znaków.

z gory dzieki
jaskol11
Obserwowany
 
Posty: 1

29 Paź 2018, 23:13

1. Generalnie wiele skrzyń ma zabezpieczenie i problem z wrzuceniem jedynki oraz dwójki przy zbyt dużej prędkości.
2. Ewentualnie kwestia regulacji, poduszek lub samej skrzyni.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8839
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Lis 2018, 11:59

Czasem może to być wina synchronizatora który już jest na wykończeniu. Trzeba pamiętać że dwójka to drugi najczęściej wrzucany bieg :)
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

02 Lis 2018, 12:14

Zużyty synchronizator byłoby słychać, autor pisze że jest OK, no chyba że nie wie że słychać.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8839
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Lis 2018, 18:46

galakty napisał(a):no chyba że nie wie że słychać
Tego nie wiemy.
Najlepiej jak zrobi tak jak poradziłeś w drugim poście czyli sprawdzi regulację no i dodatkowo można by było wymienić olej i dać jakiś np. ceramizer lub MoS2 to na pewno nie zaszkodzi a może pomóc.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wady i zalety opon całorocznych / wielosezonowych
    Widzę, że trend kupowania opon tego typu utrzymuje się i z roku na rok coraz więcej kierowców decyduje się na takie opony. Postanowiłem dodać taki temat w którym każdy może napisać własne zdanie odnośnie wyboru ...

 
cron