REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Przy spokojniej jeździe tak możesz robić.Ola121090 napisał(a):Gdy przyspieszam na 1 bardzo powoli i wtedy zmieniam na 2 (obroty ok. 1750 to udaje sie to zrobić w miarę płynnie ale mam wrażenie, że go wtedy "mule" na 2
Jak puszczasz gaz na biegu to jest raczej wyczuwalne takie przyhamowanie silnikiem. Tu szarpnięcia nie powinno być. Chyba że chodzi ci o szybkie puszczenie pedału sprzęgłaOla121090 napisał(a):2 bo po puszczeniu szybkim pedału gazu jest takie szarpniecie. I nie wiem co robię źle
Pewnie jak wciskasz sprzęgło i odpuszczasz gaz na jedynce żeby wbić dwójkę musisz wyczuć odpowiedni moment i myślę że jak trochę pojeździsz to bez problemu to opanujesz. Miałem kiedyś podobne auto w dieslu chyba to była mazda 6 i tam też było podobnie, ale po kilku zmianach automatycznie można było to opanować.Ola121090 napisał(a):Wydaje mi się właśnie, że to raczej właśnie kwestia puszczania za szybko gazu albo złego naciskania sprzęgła, bo to szarpniecie jest jeszcze przed wbiciem dwójki a nie w momencie puszczania sprzęgła już po zmianie biegu.