Opel Calibra vs Audi 80 POMOCY!!!

Opel Calibra vs Audi 80 POMOCY!!!

19 Cze 2009, 10:32

Witam.Ostatnio udało mi sie zarobic troszeczkę pieniążków i chciałem zakupic jakies auto i tak po dłuzyszym przegladaniu allegro i przejechaniu sie kilkoma modelami aut skupiłem sie na dwóch a mianowicie jest to opel calibra 2,0 16V 136KM i audi 80 2,3 133KM chciałbym wiedziec dlaczego kupili byscie to a nie inne auto co was do któregos z tych aut przekonało :?: z góry Dzięki :grin:
Krzysiek18
Nowicjusz
 
Posty: 22
Rejestracja: 05 Kwi 2009, 18:48

19 Cze 2009, 12:22

Audi - silniki nie do zajechania + ocynkowana blacha. :)
Rodri94
 

20 Cze 2009, 10:05

Ja bym wybrał calibrę ze względu na sportowe kształty, ale słyszałem, że jest dość awaryjna :neutral:
erykoski5
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 434
Zdjęcia: 15
Rejestracja: 26 Sie 2008, 14:56
Miejscowość: Leszno

20 Cze 2009, 10:37

Kup calibrę i wiadro szpachli :)
Konradoo7xxx
 

20 Cze 2009, 23:19

I jeszcze deske do prasowania- bedzie spoiler :D a tak serio to audi 80 w miare dobrym stanie pojezdzisz zdecydowanie dluzej niz calibra, chyba, ze chodzi o co innego :).
Forum vw golf V
GOLFV.PL
bykuu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 Paź 2008, 21:01
Miejscowość: z nienacka

21 Cze 2009, 09:24

Calibra ma u nie plusa ze względu na wygląd ale na tym kończą się jej zalety
A zalety Audi to :
- ocynkowana blacha
- wytrzymałe silniki
- bardzo dobrze pracująca skrzynia biegów
- mocne silniki
i wiele innych zalet których mi już się nie chce wypisywać
Konradoo7xxx
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SKODA Citigo - nr 1 w segmencie aut mini! SKODA Citigo - nr 1 w segmencie aut mini!
    SKODA Citigo zajęła 1. miejsce pod względem sprzedaży w segmencie A na polskim rynku w styczniu 2013 roku. Model Citigo od momentu wprowadzenia na rynek cały czas zajmował bardzo wysokie pozycje, jednak pierwszy raz udało ...
    BMW Concept Active Tourer 2012 BMW Concept Active Tourer 2012
    Koncepcyjne BMW Concept Active Tourer o harmonijnych proporcjach wyróżnia się sportową elegancją, potwierdzając jednocześnie, że kompaktowe rozmiary, funkcjonalność oraz wszechstronność mogą iść w parze z dynamiczną ...

  • 21 Cze 2009, 21:34

    bla, bla, bla.... zaglądam tu po kilkumiesięcznej przerwie i znowu muszę bronić Calibry ;) Byłem szczęśliwym posiadaczem takiej przez ponad 3 lata tyle, że z motorem c20xe nie x20xe (ostatnio miałem Astrę F z tym samym motorem) - ta druga czyli 2.0 16v ecotec nie jest najlepszym motorem :/ jest bardziej awaryjny niż c20xe z lat 90 - 94. Ja osobiście nie polecam, jeśli nie zależy Ci aż tak bardzo na osiągach postaw na c20ne - motor naprawdę fajny, prosty i tani w obsłudze i w miarę bezawaryjny - jeśli decydujesz się natomiast na c20xe to problemem są notorycznie pękające głowice i generalnie blachy. Co do Audi 80 to jak dla mnie niezbyt dobrze się to prowadzi, tj. "leniwie" reaguje na ruchy kierownicą (całkowita zmiana wizerunku marki z wejściem modeli serii A i postawienie na własności jezdne) ale to tylko moje subiektywne odczucia. Poza tym do 80-tki nie ma się do czego przyczepić odnośnie jakości i trwałości, która jest na naprawdę najwyższym poziomie. Ale zamieniłbym paliwożerne 2.3 na 2.0E o wiele lepsze i tańsze w serwisowaniu (popularność). To tyle ode mnie :)
    Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
    bbr86
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 308
    Rejestracja: 02 Lut 2008, 11:05
    Miejscowość: Wałbrzych

    22 Cze 2009, 09:29

    Źle mnie zrozumiałeś nie chodzi mi o to że calibra jest zła tylko o to że audi jest lepszym wyborem
    Konradoo7xxx
     

    22 Cze 2009, 10:14

    Audi 80 bez chwili wahania. Jeśli chodzi o wozy używane to obustronny ocynk blachy jest silnym argumentem za. Co do silników, to mój ojciec w Audi 80 nabił na razie 360 tysięcy i jeździ dalej bezproblemowo (co prawda ma 1.8, więc nie dokładnie to co planujesz kupić).

    bbr86 - co do prowadzenia to fakt, ale po paru godzinach idzie się przyzwyczaić. Jechaliśmy rok temu do Holandii i też na początku odczuwałem że trochę dziwnie się prowadzi (w porównaniu z Fiestą), natomiast jak wspomniałem po jakimś czasie to mija.

    No i pomyśl czy chcesz z nim robić - jeździć "do zajechania" czy np. za parę lat wymienić na nowszego. Chociaż właściwie każda opcja oznacza kolejny punkt dla Audi :wink:
    GB
    Początkujący
     
    Posty: 84
    Rejestracja: 22 Maj 2009, 12:24
    Miejscowość: Wrocław

    22 Cze 2009, 19:35

    bbr86 napisał(a):bla, bla, bla.... zaglądam tu po kilkumiesięcznej przerwie i znowu muszę bronić Calibry ;) Byłem szczęśliwym posiadaczem takiej przez ponad 3 lata tyle, że z motorem c20xe nie x20xe (ostatnio miałem Astrę F z tym samym motorem) - ta druga czyli 2.0 16v ecotec nie jest najlepszym motorem :/ jest bardziej awaryjny niż c20xe z lat 90 - 94. Ja osobiście nie polecam, jeśli nie zależy Ci aż tak bardzo na osiągach postaw na c20ne - motor naprawdę fajny, prosty i tani w obsłudze i w miarę bezawaryjny - jeśli decydujesz się natomiast na c20xe to problemem są notorycznie pękające głowice i generalnie blachy. Co do Audi 80 to jak dla mnie niezbyt dobrze się to prowadzi, tj. "leniwie" reaguje na ruchy kierownicą (całkowita zmiana wizerunku marki z wejściem modeli serii A i postawienie na własności jezdne) ale to tylko moje subiektywne odczucia. Poza tym do 80-tki nie ma się do czego przyczepić odnośnie jakości i trwałości, która jest na naprawdę najwyższym poziomie. Ale zamieniłbym paliwożerne 2.3 na 2.0E o wiele lepsze i tańsze w serwisowaniu (popularność). To tyle ode mnie :)
    tu już trochę ruszyłem z miejsca zależało mi by na ecotecu ze wzgledu na nowsza konstrukcje silnika i rok produkcji a co w takim razie sie tam czesto psuje :?:
    Krzysiek18
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Rejestracja: 05 Kwi 2009, 18:48

    23 Cze 2009, 07:59

    przede wszystkim moc i osiągi, spalanie i charakterystyka - przegrywa ecotec. Kolejna sprawa to to, że ten motor nie jest chwalony - możesz poprzeglądać nawet na zagranicznych forach, użytkownicy narzekają na częste awarie - tego modelu. W Calibrach był on świeżo wprowadzonym motorem i miał jeszcze tzw "choroby wieku dziecięcego" - nie był on specjalnie dopracowany, ponieważ spieszono się z wypuszczeniem go aby spełnić nową emisję spalin.
    Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
    bbr86
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 308
    Rejestracja: 02 Lut 2008, 11:05
    Miejscowość: Wałbrzych

    24 Cze 2009, 20:01

    bbr86 napisał(a):przede wszystkim moc i osiągi, spalanie i charakterystyka - przegrywa ecotec. Kolejna sprawa to to, że ten motor nie jest chwalony - możesz poprzeglądać nawet na zagranicznych forach, użytkownicy narzekają na częste awarie - tego modelu. W Calibrach był on świeżo wprowadzonym motorem i miał jeszcze tzw "choroby wieku dziecięcego" - nie był on specjalnie dopracowany, ponieważ spieszono się z wypuszczeniem go aby spełnić nową emisję spalin.
    heh no własnie niby wszystko jasne a jednak... 150KM to bardzo interesujaca propozycja i moja pierwsza mysl ale sporo słyszałem o pekajacych głowicach w tych modelach(podobno to kwestia producenta) no i rocznik mam zamiar pojezdzic takim autem sporo czasu wiec nie bardzo usmiecha mi sie kupowac auto z roku 91 92 .jestem bardzo otwarty na propozycje innych aut byle nie bmw.Zalezy mi przedewszystkim na dynamice w miare mocnych silnikach i ogołnie podzespołach no i przedewszystkim cena.Jest to sprawa od której wiele zalezy do potrzeba mi auta na juz w miare dynamicznego i takiego aby nie padło gdzies na srodku drogi.
    Krzysiek18
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Rejestracja: 05 Kwi 2009, 18:48
     
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      S2020005
      GTP Light