Opel corsa b 1.2 - przyduszanie silnika

Opel corsa b 1.2 - przyduszanie silnika

23 Kwi 2011, 18:15

Witam

pierwszy post

Kupiłem corse b, 1.2kat 95', jest w gazie.

Zanim wybiorę się do mechanika, chciałbym jednak zapytać o coś, mianowicie:
1. W silniki rozgrzanym coś trzeszczy, czasami po dodaniu gazu jest lepiej, a czasami cały czas tak jakby coś tarło. Nie znam się na samochodach, więc nie powiem, co to może być.
2. Czasami, szczególnie jak jade na stałym poziomie gazu, np. utrzymuje 60km/h na czwórce, czyli przy dość niskich lub średnio-niskich obrotach, auto jakby szarpie, czuję pod pedałem, że się przydusza na moment i potem dalej normalnie... Nie przeszkadza to bardzo, ale wcześniejszy samochód nie jeździł na benzynie wcale, a na gazie równiutko, chciałbym, żeby ta też w miare jeździła. Czasami przyduszenie stanie się na jedynce, ale może to być kwestia mojego operowania sprzęgłem, pierwsze dni, cieżko się przestawić.
3. V max póki co to 120, i zbierała się rok czasu do tego... Do 100kmh idzie w miarę rozsądnie, bez szału, ale normalnie, ale na piątce powyżej 105kmh to dosłownie kilometrami trwa przyspieszanie.

Pewnie będę musiał coś doinwestować w silnik, ale na szczęście sporo też stargowałem na kupnie.

Dodam, że na benzynie chodzi płynnie, tylko vmax niskie.

Pozdrawiam
kzg
Nowicjusz

Miejscowość: Trn

Re: Opel corsa b 1.2 - przyduszanie silnika

23 Kwi 2011, 20:49

Pierwsze, to, jaką masz instalkę gazu,kiedy wymieniałeś filtr gazu,ile ma przejechane parownik?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Miejscowość: Z prawdy :)

24 Kwi 2011, 13:58

O co dokładnie pytasz z instalką? Zwykłą, "na śrubę", nie znam się na tym dokładnie,nie jest to sekwencja na pewno. Czy podać nazwę z papierów?

Nie wiem ile przejechał parownik, filtry podobno właściciel wymieniał "pare tys" km temu. To może być ich sprawa?

Dzięki za odp ;)
kzg
Nowicjusz

24 Kwi 2011, 15:47