Opel Zafira – fantastyczny i prosty Flex7

Opel Zafira – fantastyczny i prosty Flex7

23 Wrz 2015, 16:43

Motoryzacja cały czas ewoluuje. Wielu z oglądających motoryzacyjny rynek tego nie dostrzega, ale małymi kroczkami, stale zmieniane są samochody i pokonywane kolejne bariery. Dostrzegane są jedynie ogromne zmiany jak wprowadzenie reflektorów zabudowanych w błotnikach, wyeliminowanie progów w samochodach, czy wyposażenie wnętrza. Jednakże za każdym razem te zauważalne zmiany dotyczą porównania obecnie oferowanych samochodów z wersjami sprzed drugiej wojny lub okresu powojennego. Tymczasem niewiele osób pamięta, że jeszcze niedawno elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie sterowane lusterka, czy klimatyzacja były opcją luksusową, zakup której wiązał się ze znaczną dopłatą. O będących obecnie wymogiem w każdym samochodzie układzie ABS, czy poduszkach Airbag, także wielu zapomina jako o ofercie sprzed dwudziestu lat jako opcji dla bogatych.

Image

Czytaj więcej na temat Opla Zafiry i systemu Flex7: http://furora.tv/artykul/5700-test-opel-zafira
Furora
Autoexpert
Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 09 Cze 2015, 14:56
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy od: 10 06 2012
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Co tydzień inne

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota C-HR będzie pierwszym samochodem elektrycznym Toyoty w Chinach Toyota C-HR będzie pierwszym samochodem elektrycznym Toyoty w Chinach
    Do 2020 roku Toyota wprowadzi na chiński rynek 10 nowych zelektryfikowanych modeli. Na targach motoryzacyjnych w Pekinie marka zaprezentowała Corollę i Levina w wersji plug-in hybrid, które zadebiutują w Chinach w ...
    30 lat Toyoty Camry w Polsce 30 lat Toyoty Camry w Polsce
    Historia Toyoty Camry w Polsce rozpoczęła się 1987 roku. Przez wiele lat był to flagowy model osobowy w gamie marki, który u progu nowego stulecia został wyparty przez Lexusa. Niewykluczone jednak, że wkrótce ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Syrena Sport replika, przód
      Rage-Race Patrol 2008
      Palenie gumy, BMW E46, 2
      KTM, Adam Kornacki