Opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

11 Gru 2010, 18:28

Dobry wieczór.
Jestem studentką 5 roku i w ramach zajęć "wprowadzenie do infobrokeringu" mamy opisać dowolną markę. Zdecydowałyśmy się z koleżanką na opisanie marki Volvo z punktu widzenia producenta i klienta. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Dlaczego wybraliście tą markę samochodów?
2. Z czym się kojarzy nazwa marki?
3. Wybraliście samochód nowy/ używany? Dlaczego taki?
4. Czy obecnie użytkowany samochód jest pierwszym jaki kupiliście czy którymś z kolei?
5. Jeśli którymś z kolei to czy jesteście wierni marce? Tak/ nie? Dlaczego?
6. Jak oceniacie wizerunek marki?

Odpowiedzi proszę wysyłać jako prywatną wiadomość do mnie.
Dziękuję za pomoc.
joanna23
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Gru 2010, 17:53
Miejscowość: kupiony w kraju

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes Klasy S Coupé Mercedes Klasy S Coupé
    Sugestywny design nadwozia nowej Klasy S wyznacza wzorce swoją imponującą kompozycją – wizualne napięcie w liniach nadwozia i dynamiczne kontury. Już na pierwszy rzut oka nowa Klasa S przejawia ambicję do bycia liderem. ...
    ŠKODA Š978 (Typ 978), 1956 rok ŠKODA Š978 (Typ 978), 1956 rok
    Decyzją Ministerstwa Przemysłu Czechosłowacji z roku 1955 czechosłowaccy konstruktorzy otrzymali zadanie stworzenia całkowicie nowego samochodu dla "szerokich mas pracujących". W tym czasie wdrażano produkcję modelu 440 (Spartak), ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Tańczące dziewczyny
      Ładowanie samochodu - Seat Altea XL Electric Ecomotive
      Volkswagen Passat, zabudowa bagażnika CarAudio
      Dziewczyny, Wojna Północ-Południe, 7