Opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

11 Gru 2010, 19:28

Dobry wieczór.
Jestem studentką 5 roku i w ramach zajęć "wprowadzenie do infobrokeringu" mamy opisać dowolną markę. Zdecydowałyśmy się z koleżanką na opisanie marki Volvo z punktu widzenia producenta i klienta. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Dlaczego wybraliście tą markę samochodów?
2. Z czym się kojarzy nazwa marki?
3. Wybraliście samochód nowy/ używany? Dlaczego taki?
4. Czy obecnie użytkowany samochód jest pierwszym jaki kupiliście czy którymś z kolei?
5. Jeśli którymś z kolei to czy jesteście wierni marce? Tak/ nie? Dlaczego?
6. Jak oceniacie wizerunek marki?

Odpowiedzi proszę wysyłać jako prywatną wiadomość do mnie.
Dziękuję za pomoc.
joanna23
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Gru 2010, 18:53
Miejscowość: kupiony w kraju

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe silniki Drive-e i automatyczne skrzynie biegów Volvo Nowe silniki Drive-e i automatyczne skrzynie biegów Volvo
    O ile pokazane na targach IAA Volvo Concept Coupe nie będzie produkowane, o tyle jego silnik jeszcze w tym roku trafi do klientów. Otworzy on nową rodzinę czterocylindrowych silników Drive-E o pojemności 2.0. ...
    Benzynowe kombi segmentu C z pojemnym bagażnikiem Benzynowe kombi segmentu C z pojemnym bagażnikiem
    Samochody segmentu C cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. W pierwszym kwartale 2017 roku zarejestrowano – zgodnie z raportem PZPM – ponad 37 tys. takich pojazdów. Za wynik ten odpowiadają głównie ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Dziewczyny na starcie
      Volkswagen Polo R WRC, rajd, szutr, zakręt
      Renault K430
      Honda Civic