Oszczędny i wygodny pierwszy samochód?

16 Cze 2011, 20:59

Zgadzam się z havoc'kiem. Musisz popytać się w towarzystwie nie patrz na kalkulatory bo to jest bezsensu. Nie szukaj 1 modelu. Ja też jestem na etapie szukania aut. I zrobiłem sobie za i przeciw i szukam zadbanego auta. Jakie się trafi takie kupuje. Wybieram między golfem 3, Civiciem 5, i Bravo 1. Zależy co będzie blisko mnie w dobrym stanie ,albo najlepsza instalacje LPG. Też sobie ustal jakiś ścisły finał i szukaj najbardziej zadbanego.
Jenczu
Początkujący
 
Posty: 132
Miejscowość: Głogów

16 Cze 2011, 21:17

Z Golfem i Bravo odnośnie gazu nie będzie większych problemów bo silniki w tych autach dobrze znoszą lpg.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Cze 2011, 22:28

bartol wiem :) a jak Honda to tylko 1,3 :( Bo 1,5 to w mieście z dyche weźmie.
Jenczu
Początkujący
 
Posty: 132
Miejscowość: Głogów

17 Cze 2011, 07:11

havoc napisał(a):No nie oszukujmy się, auta niemieckie miały lepsze materiały wykończeniowe, nawet dzisiaj w 20 letnich nic nie trzeszczy.

zalezy jakie modele. zalezy jak uzytkowane. mialem mozliwosc porownania mojej poprzedniej X z 1994 z mercem z 1996. roznica byla. ale zdecydowana przewage miala X.
nie ma c generalizowac. przy takim wieku aut najwazniejsze jest jak byly traktowane.

havoc napisał(a):...tylna belka (w ASO koszt 1400).

jak sie nie wymienia uszczelniaczy, lozysk na czas to takie sa skutki, ze belka jest to wymiany a jak ma sie szczescie do regeneracji.

havoc napisał(a):...Po prostu szukaj zadbanego :)... I pamiętaj - francuskie, japońskie czy niemieckie - kup zadbane. Lepiej dołożyć więcej przy kupnie niż potem ładować w naprawy...

dobrze gada. dac mu wodki :D
viwaldi
 

17 Cze 2011, 08:35

Jenczu napisał(a):bartol wiem :) a jak Honda to tylko 1,3 :( Bo 1,5 to w mieście z dyche weźmie.


Nie zdziwiłbym się gdyby właśnie 1.3 wzięło dychę a 1.5 mniej
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Cze 2011, 10:44

Dokładnie bo 1.3 trzeba mocniej deptać żeby jakoś szło.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...

17 Cze 2011, 10:56

Tak jak barol pisze,1.3 trzeba butować i wogóle silnik jest słaby do tej budy.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

17 Cze 2011, 14:58

No to nic zostało szukanie Golf 1.8+gaz Bravo 1.6 +gaz i Honde 1.5 + bez gazu :)
Jenczu
Początkujący
 
Posty: 132
Miejscowość: Głogów

17 Cze 2011, 21:31

Bierz co znajdziesz w lepszym stanie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012