REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To nie próba naciągnięcia ale faktycznie tak się robi żeby uniknąć za chwilę problemów. Chodzi o to że żeby dostać się do sprzęgła to trzeba odpiąć całą skrzynię i sporo jest z tym roboty która generuje koszty. Jak nie wymieniałeś sprzęgła w ostatnim czasie to najlepiej wymienić cały komplet.Robben1624 napisał(a):Chciałem was zapytać czy rzeczywiście tak się robi czy to po prostu próba naciągnięcia na koszty?
No ale nie wiemy jaki to dokładnie samochód z jakim silnikiem i skrzyniąRobben1624 napisał(a):Mechanik na razie mówił o kosztach 2000zl.
Zapytaj Mechanika czy to cen za kompletny zestaw bo w tym samochodzie masz dwumasę i z tego co widzę zestaw kompletny takiego sprzęgła (tarcza i docisk, koło dwumasowe, wysprzęglik, śruby) VALEO 837456 to koszt około 1700zł + wymiana.Robben1624 napisał(a):Lancia Delta 1.6 multijet 120 km
No to są części z wymianą których prędzej czy później trzeba się liczyć. W tym przypadku akurat przydarzyło się to Tobie ale po takiej wymianie i normalnej jeździe powinno wytrzymać kolejne 150tkm.Robben1624 napisał(a):Na początku byłem z tego auta bardzo zadowolony a teraz już średnio. No chyba że to norma że takie rzeczy się zdarzają w dziesięcioletnich autach
No właśnie... Tu Mechanik zamawiając taką część bierze na siebie odpowiedzialność i ewentualny zwrot z wymianą jak nie będzie ona pasowała.quel napisał(a):Problem jest taki, że często trzeba zdemontować te graty, żeby kupić odpowiednie zamienniki(po prostu może nie pasować)