Pajero Pinin 1.8, buczenie

Pajero Pinin 1.8, buczenie

05 Gru 2017, 18:48

Witajcie! Ostatnio dałem posta w sprawie hałasu dobiegającego z pod spodu/przodu auta, mojego Pajero Pinina, 1.8i 5 drzwi, wszystko zaczęło się od podniesienia auta bokiem w górę( stało tak 3 dni na koziołkach) i odkręceniu i ponownym przykręceniu wału do tylnego mostu. Dzisiaj dolałem olej do przedniego mostu- tam brakowało go ok 50-100 ml, oraz do nie wiem jak to skrzyni rozdzielczej - tam dolałem prawie litr i nie pojawił się jeszcze w otworze, mam nadzieję że wybrałem odpowiedni otwór :) na klucz bodajże 22 albo 24. Wlałem do mostu i tego elementu olej 75w90. Wydaje mi sie że po dolaniu jest gorzej niż wcześniej, mianowice poprzednio przy 85/90km/h zaczynało się dość mocne buczenie sam nie wiem z którego elementu czy z mostu, skrzyni czy z rozdzielacza, teraz już przy 80k/h się to zaczyna jest wydaje się głośniej. Czy czeka mnie rozbiórka tego? czy może zły olej? Bo tu i tu lałem 75w90. Podpowiedzcie coś bo chce jechać w góry po świętach i muszę to naprawić do tego czasu :)
Spajkol
Nowicjusz
 
Posty: 40
Rejestracja: 19 Lip 2016, 09:27
Prawo jazdy od: 09 11 2013
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Cinquecento 1.2SWAP
Silnik: 1.2 16V Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Pajero Pinin 1.8, buczenie

14 Gru 2017, 14:37

Spajkol napisał(a):czy może zły olej? Bo tu i tu lałem 75w90
Raczej nie bo taki jest zalecany zarówno do skrzyni jak i do mostów.

Spajkol napisał(a):ie wiem jak to skrzyni rozdzielczej - tam dolałem prawie litr i nie pojawił się jeszcze w otworze, mam nadzieję że wybrałem odpowiedni otwór
Masz tam otwór taki przelewowy wrzuć zdjęcie skrzyni gdzie masz te śruby to podpowiemy. Klucz 22, 24 trochę spory jak na wlew.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6789
Zdjęcia: 3346
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie pal tyle zimą - dlaczego spalanie w zimie jest wyższe? Nie pal tyle zimą - dlaczego spalanie w zimie jest wyższe?
    Zimą średnie spalanie paliwa potrafi być znacząco wyższe. Dzieje się tak z wielu powodów, między innymi dlatego, że niskie temperatury powodują znaczące wychłodzenie silnika, a co za tym idzie potrzebuje on więcej ...
    Jazda we mgle Jazda we mgle
    Jazda we mgle to jak jazda w chmurach, z tą tylko różnicą, że ich dolna podstawa styka się z powierzchnią ziemi. Kierowanie samochodem w takich warunkach wpływa negatywnie na percepcję wzrokową , m.in. trudniej ocenić ...

  •