Pakowne do 17 tys.

Re: Pakowne do 17 tys.

22 Wrz 2018, 21:15

Mk4 z 2009 za 15 tysi :shock: to nie moze sie dobrze skończyć dla przyszłego wlasciciela
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 5959
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type
Silnik: 2.0 na gnojówkę

Re: Pakowne do 17 tys.

22 Wrz 2018, 22:54

Przykład kolego :) auto pewnie tanie bo średnie wyposażenie i 300 tyś na liczniku.
actchris
Nowicjusz
 
Posty: 19
Rejestracja: 04 Wrz 2018, 18:39

Re: Pakowne do 17 tys.

23 Wrz 2018, 08:32

Ogólnie 1.8 tdci w Mk4 są tańsze od benzyn. Na przyzwoity egzemplarz trzeba dać około 20 tys zł. Tyle że ten silnik też nie jest wolny od wad. Koło dwumasowe co 100 tys km do wymiany, podwójny rozrząd, więc sama wymiana koło 1500zł, do tego dochodzi turbo i wtryski więc koszta od razu mogą zrobić się wysokie.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 900
Rejestracja: 14 Mar 2010, 13:27
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy od: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Pakowne do 17 tys.

23 Wrz 2018, 13:24

Troszkę Cię sprostuję kolego bo opierasz się na mitach internetu.
1. Dwumasa co 150-200 tyś a pewnie może i więcej, zależy od jazdy.
2. Rozrząd co 200 tyś i wiem że wystarczy górny bez dolnego. Dolny można spokojnie co 400 tyś wymieniać. Wtedy wydatek spada do 500 zł co 200 tyś, dla niektórych to 10 lat jazdy. Rozrząd – 1.8 TDCi * TDDi – komplet oryginalny FORD 1201255 zapłacono 256,99 zł + koszta wymiany.
3. Turbo?? jakiś żart, to się nie psuje, chyba że ktoś nie potrafi jeździć.
4. Wtryski to mit od 2007 roku kiedy wymienili na Siemensa, od tej pory ten element jest wieczny.
5. Spalanie mieszane (90% obrzeża Warszawy więc korkowo) mam obecnie na poziomie 6.9l.
6. Z wymian po 240 tyś to 1 raz dwumasa (150tyś na liczniku), rozrząd pod 200 tyś. tylko górny, klocki zimmermana (przejechały już z 50 tyś i ciągle dobre), oleje, filtry,
wycieraczki, opony, gumka od turbo (zły projekt ułożenia, 100 zł oryginał), przewód wspomagania (regeneracja, koszt 300 zł)
actchris
Nowicjusz
 
Posty: 19
Rejestracja: 04 Wrz 2018, 18:39

Re: Pakowne do 17 tys.

24 Wrz 2018, 08:13

Tak kolego, tylko wszystko zależy na jaki trafisz egzemplarz. Kupując auto używane nie wiesz kiedy rozrząd był wymieniany, więc musisz robić od razu jeden i drugi, to samo ma się do dwumasy. Mało kto przedstawi Ci rachunek kiedy i co było wymienione. Druga sprawa trzeba się liczyć że te auta mają już spore przebiegi a dwa w budżecie do 17 tys raczej o dobry egzemplarz będzie bardzo ciężko.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 900
Rejestracja: 14 Mar 2010, 13:27
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy od: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Pakowne do 17 tys.

24 Wrz 2018, 09:02

Rozrzad ok, ale dwumasu nie wymieniasz co okreslony przebieg, tylko gdy stary zacznie wysiadac. A bardzo latwo mozna to sprawdzic.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Rejestracja: 05 Cze 2017, 10:22
Prawo jazdy od: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota FJ Cruiser w stylu retro Toyota FJ Cruiser w stylu retro
    Wśród fanów aut terenowych jest grupa, która jednocześnie darzy sentymentem klasyki gatunku i ceni komfort nowoczesnej motoryzacji. Do tych kierowców adresowane są modele w stylu retro, takie jak ...
    Motocykliści pomiędzy sznurami samochodów stojącymi w korku? Motocykliści pomiędzy sznurami samochodów stojącymi w korku?
    No i wreszcie wszystko jasne! Motocykle mogą poruszać się pomiędzy pasami! Wspólnie z redakcją Wysokich Obrotów, dodatku motoryzacyjnego Gazety Wyborczej, zadaliśmy pytanie, które od pewnego czasu nurtuje ...

  • Re: Pakowne do 17 tys.

    24 Wrz 2018, 11:44

    No zgadza się, przyznaję wam rację. Sprawdzić można czy nie słychać, ale równie dobrze za 5-10 tys km może wymagać wymiany no ale to w każdym tak może być. Po prostu wiem że ten 1.8 tdci jest wrażliwy na dwumas bo silnik przenosi spore drgania.
    mateusz9986
    Zaawansowany
     
    Posty: 900
    Rejestracja: 14 Mar 2010, 13:27
    Miejscowość: Wałycz
    Prawo jazdy od: 0- 3-2010
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Renault Megane II ph II
    Silnik: 1.6
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Pakowne do 17 tys.

    28 Wrz 2018, 17:26

    Coś takiego widoczna wgniotka prawe tylne nadkole

    https://m.olx.pl/oferta/hyundai-i-30-20 ... vPmCB.html


    ?
    Egzi91
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 09 Wrz 2018, 11:48

    Re: Pakowne do 17 tys.

    28 Wrz 2018, 17:52

    Dla tego kupiłem auto po lesingu z polskiego salonu a nie składaka z DE. Kupując auto miałem historię serwisową, pewny przebieg i wiem kiedy miałem wymienić rozrząd, a dwumasa już przejechała ze mną 60 tyś km i dalej jak nowa. Więc bez przesady z tym że wszytko trzeba wymieniać od razu po zakupie. Tak jak napisałem, opierasz się na mitach nie mając z tym autem nigdy do czynienia. Ja go używam od 4 lat więc mam jakieś pojęcie co się psuje i jak auto się zachowuje.
    actchris
    Nowicjusz
     
    Posty: 19
    Rejestracja: 04 Wrz 2018, 18:39