Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

04 Kwi 2012, 16:01

Witam wszystkich,

Chce kupic pierwsze auto do 40-43 tys zl, uzywane.
Dwa razy odwiedzilam ADF Auto we Wroclawiu, maja tam spory wybor aut uzywanych.
Mozna powiedziec, ze upatrzylam sobie pewien samochod, i tu pojawia sie problem. Kompletnie nie wiem co sadzic o zachowaniu sprzedawcy/zasadach tam panujacych-?
po pierwsze na pytanie, czy autem mozna sie przejechac-aby przetestowac-?- uslyszalam ze i owszem ale po ich parkingu (???). bo podobno ma tylko ubezpieczenie na parkingu-??
druga sprawa, na pytanie czy auto mozna zabrac na przeglad techniczny etc, dowiedzialam sie, ze przeglad to mozna zrobic tam u nich, w "hondzie"- wiadomo,sami swoi... albo ewentualnie przyjechac z osoba, ktora sie na tym zna-niech sprawdza!
czy to normalne?
pan pomachal dlugopisem- doslownie przylozyl raz na dana czesc auta, i twierdzil ze auto ma oryginalny lakier. swierdzilam, ze nie pytalam o lakier, tylko czy mial wypadki jakies, i czy gdzies to jest odnotowane?- zaczal gdzies dzwonic i przyznal, ze tylnia czesc byla robiona i swiatlo po lewej stronie z tylu.. "stluczka na parkingu"
zalezy mi na aucie, bo mi sie podoba, ale nie chce kupowac g#### za 41 tys.
bardzo bardzo prosze o wskazowki, co robic i czy to wszystko jest normalne tylko ja narzekam? to byl pierwszy moj pobyt w salonie, nie mam zielonego pojecia o niczym, tylko tyle ze cos przeczytalam w internecie, no i moja kobieca intuicja... :wink:

pozdrawiam wszystkich i z gory dziekuje

Ola
alexgen
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 25 04 2008

Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

04 Kwi 2012, 16:12

Weź kogoś kumatego ze sobą, rodzina, znajomi zawsze się ktoś znajdzie. Może zna ktoś taką osobę co pomoże w kupnie. Jaki to w ogóle jest samochód? Podaj jakieś dane. O ile wiem to adf we wrocku ma własną stronę i tam ma wszystkie samochody używane na sprzedaż.

Jak znajdziesz to daj link.
dmp
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 29 Mar 2012, 14:25
Prawo jazdy od: 01 01 2009

Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

04 Kwi 2012, 17:19

hej, dziekuje za odp
nie bylam sama, ale problem w tym ze nie znam nikogo kumatego, nikt nie ma o tym pojecia, doswiadczenia jak chodzi o auta
dlatego tu jestem
auta na stronie adf jeszcze nie ma (nie zostalo umieszczone jeszcze-?), VW Jetta 2008, 75 000 km, TDi 1.9, okolo 41 tys zl
?
alexgen
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 25 04 2008

Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

04 Kwi 2012, 18:29

???
Nie wierze, ze nikt z Was nie kupowal auta uzywanego w salonie... chyba ktos prooooszeee moglby podzielic sie wskazowkami co robic, na co zwrocic uwage etc jakie zagrywki sa normalne, a jakie nie ?????
prossze Was o rade !!!!
przed chwila zobaczylam na ulicy faceta ktory cos robil pod maska auta i go zapytalam; jemu wydaje sie to dziwne, ze moglam "wyprobowac" auto jedynie na parkingu salonu
co Wy o tym sadzicie? co mam zrobic? wziac kogos z ulicy i zaplacic za pomoc przy wyborze auta????? :/ pomocy
alexgen
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 25 04 2008

Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

04 Kwi 2012, 18:34

aaa i jeszcze tekst, ze nie mozna auta wyprobowac dalej niz na parkingu, bo takie ma ubezpieczenie...
a jakby tak zaproponowac ze ubepiecze im to auto na jeden dzien to mnie z tego placu wypuszcza zeby to auto sprawdzic ?????? to wszystko mi sie wydaje jakies dziwne,nie wiem, moze tylko mnie? moze to tak wszedzie wyglada???
prosze o odp
alexgen
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 25 04 2008

Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

04 Kwi 2012, 19:20

Poproś kogoś z mechaników z warsztatu samochodowego, na pewno ktoś pomoże, wiadomo że za to trzeba będzie wydać pieniądze ale lepiej stracić stówę lub dwie niż wtopić 40tyś.
A co do jazdy testowej jak nie chcą pozwolić Ci wyjechać z parkingu i sprawdzić samochód tam gdzie TY chcesz to lepiej sobie daruj tego sprzedawcę.

Powodzenia w poszukiwaniu wymarzonego samochodu.
Głowa do góry nie wszyscy oszukują.
Na pewno coś znajdziesz
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1083
Rejestracja: 20 Lut 2012, 01:03
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy od: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie samochodu krok po kroku Ubezpieczenie samochodu krok po kroku
    Stając się właścicielem pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to auto nowe czy używane, zachodzi konieczność wykupienia obowiązkowego ubezpieczenia OC. W przypadku zakupu auta używanego, które jest już zarejestrowane ...
    Jak sprawnie przebrnąć przez naprawy powypadkowe? Jak sprawnie przebrnąć przez naprawy powypadkowe?
    Udział w wypadku lub stłuczce niesie za sobą lawinę konsekwencji. Najważniejsze jest życie i zdrowie uczestników zdarzenia, ale zaraz potem nasza uwaga skupia się na uszkodzonym samochodzie. Wyłączenie pojazdu z użytkowania ...

  • Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    04 Kwi 2012, 19:34

    Ja bym sobie odpuścił kupowanie samochodu za 40 tysięcy bez wizyty w autoryzowanym warsztacie danej marki. Nie kupił bym tego auta nawet ze względu na robienie sobie jaj przez sprzedawcę.
    Myśli że robi Ci łaskę pokazując auto i ma nadzieje że weźmiesz je bez sprawdzenia tylko dlatego że jest ładne.
    cezzar
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Rejestracja: 16 Kwi 2011, 19:55
    Miejscowość: KIELCE
    Prawo jazdy od: 01 01 2001

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    04 Kwi 2012, 19:48

    ufffff
    czyli nie zwariowalam, tak mi wlasnie podpowiadala intuicja... i rozum.
    poklocilam sie z facetem, bo nie wiem, albo mnie nie powaznie potrakowal (mam 23 lata moze myslal ze i tak nie kupie, no bo nie wiem, nie ta cena??) albo co. ogolnie DZIWNE wrazenia... napisalam dzis na swiezo po wyjsciu stamtad, moje wrazenia co do wizyty fatalne...
    pomysl z mechanikiem mi sie podoba, myslalam nawet zeby kogos zwerbowac.
    chociaz teraz juz nie wiem, czy po prostu dam sobie spokoj z ta oferta. choc mysle o tym, ale nie wiem, pomyslalam nawet, ze moze oni maja juz kupca na to auto i facet chcial mnie po prostu zbyc.
    dziwne, odnioslam wrazenie, ze jak ktos chce mi sprzedac sukienke za 400 zl to zabiega i interesuje sie klientka i pomaga, jest mily, a tu takie numery przy moim ewentualnym wylozeniu 40 000. dziwne.
    koles jeszcze na koniec z tekstem "takze mozna spokojnie brac juz teraz"
    yyy?
    alexgen
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
    Miejscowość: Wrocław
    Prawo jazdy od: 25 04 2008

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    04 Kwi 2012, 21:34

    Tacy właśnie są handlarze i jeśli nie masz ze sobą kogoś kto ich zagada i przegada to nie ma sensu nawet z nimi rozmawiać ;)
    cezzar
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Rejestracja: 16 Kwi 2011, 19:55
    Miejscowość: KIELCE
    Prawo jazdy od: 01 01 2001

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    04 Kwi 2012, 21:53

    hmm tylko ze ja zagadywalam, dopytywalam, jak tylko umialam. to chyba ja bardziej staralam sie bedac klientem zeby wylozyc te pieniadze, niz on, zeby sprzedac/zarobic. dlatego chcialam tu zapytac, czy to normalna sytuacja przy zakupie auta, bo jak dotad to kupowalam tylko ubrania, buty i torebki (inny rodzaj salonow).
    moze juz komus "obiecal" auto, ale mogl po prostu powiedziec, ze chocby sprobuje sie dowiedziec, czy autem mozna pojechac na jazde probna etc albo ze sa juz jacys chetni ktorzy wplacili zaliczke ale moga sie wycofac etc etc no byc bardziej uprzejmym
    koles nawet nie patrzyl na mnie tylko cos przebakiwal, musialam mocno za jezyk zlapac zeby w ogole raczyl cos powiedziec. bylam tam po raz drugi, za pierwszym razem czekalam na innego pana 40 minut bo gdzies poszedl i byl "w terenie". tez nie byl za rozmowny, mozna powiedziec ze na tamten moment nie wiedzial nic, tydzien temu.
    auto mi sie spodobalo, liczylam ze sie czegos dowiem, zabiore na przeglad, przejade sie i kupie, a tu widac ze wbrew pozorom i 40 000 zl nie tak latwo wydac lol
    alexgen
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
    Miejscowość: Wrocław
    Prawo jazdy od: 25 04 2008

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    05 Kwi 2012, 08:45

    Za 40tys. zł kupisz fajny nowy miejski samochodzik np. Fabię 1.2 TSI, C3, Rio/i20, Fiestę.
    Przynajmniej będziesz miała pewność co kupujesz,
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    05 Kwi 2012, 10:45

    Dziekuje za odp :)
    Chcialabym miec sedana!! ;(
    chce przeznaczyc na auto 40-45 tys. Mozliwosc ew dolozenia 15 tys, macie jakies pomysly czy oferty????
    podoba mi sie VW jetta
    alexgen
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
    Miejscowość: Wrocław
    Prawo jazdy od: 25 04 2008

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    05 Kwi 2012, 11:03

    Ale po co się upierac przy tym jednym konkretnym modelu. Przecież tych Jett jest multum na otomoto i alledrogo. Od razu widać, że gość zauważył, że młode dziewczę napalone na auto i udaje, że jemu nie zależy na sprzedaży i próbuje kit wcisnąć. Najlepiej poszukać od prywatnej osoby, pojechać, zabrać właściciela na stacje diagnostyczną a tam dać 100-200 zł i podepną pod komputer i sprawdzą gruntownie auto i już. Bo 40 tys to nie jest tak znowu mało i szkoda byłoby wsadzić je w jakiś złom. Pozdrawiam
    havoc
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 352
    Rejestracja: 21 Mar 2010, 12:29
    Miejscowość: Rzeszów
    Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
    Silnik: 3.8 408 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2012

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    05 Kwi 2012, 11:07

    Racja!
    To jakie w tej cenie jeszcze polecilbys? ja sie nie znam, jak mi sie podoba (z wygladu), to mi wystarcza. Mam swiadomosc, ze latwo bedzie mi szajs wcisnac. ;(((((
    na detalach sie nie znam, jaki silnik czy konie
    :/
    alexgen
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
    Miejscowość: Wrocław
    Prawo jazdy od: 25 04 2008

    Re: Panowie, prosze pomozcie kobiecie w zakupie auta!

    05 Kwi 2012, 11:09

    prywatnie odpada, bo chce to na firme wziac, amortyzowac, vat odliczyc. zadna prywatna osoba mi faktury nie wystawi
    alexgen
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 04 Kwi 2012, 15:38
    Miejscowość: Wrocław
    Prawo jazdy od: 25 04 2008
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      S2020005
      MINI Clubman Bond Street, tył