
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Inq napisał(a):Zastanawiam się nad kupnem używanego Passata B8 z silnikiem 2.0, (min 200 km, zastanawiam się zarówno nad benzyną jak i dieslem) i chciałbym dowiedzieć się, które silniki okazują się najbardziej niezawodne.
Tak zdecydowanie, ale bierzesz wersję 2,0/190 robisz chip na 220 koni i 480 Nm, moment będzie podobny, mocy nieco mniej ale osiągi zbliżoneInq napisał(a):Ciekawie wygląda opcja 2.0 TDI o mocy 240 KM – ale mam pewne obawy, czy podwójne turbo nie będzie wiązać się z ogromnymi kosztami utrzymania i częstszymi, drogimi awariami.
Inq napisał(a):Przy okazji, trochę mniej w temacie – słyszałem, że BMW seria 5 525d jest dobre, ale koszty utrzymania mogą być spore. Masz (lub ma ktoś) jakieś opinie na temat niezawodności i kosztów serwisu w tym modelu?
Kris3646 napisał(a):podwojne turbo to dramat w kazdym aucie wiec omijał bym,
Kris3646 napisał(a):passat to passat, dobre trwałe auto dostep części na rynku ogromny więc i koszt serwisowania w normie, dobre osiagi i spalanie
Kris3646 napisał(a):Czytaj ze zrozumieniem człowieku
Kris3646 napisał(a):passata polecam bo to dobre auto a ma tylko jeden silnik z podwojnym turbo, wiec twoja inteligencja powinna ci podpowiedziec ze odradzam passata z podwójnym turbo a nie z innymi silnikami..
Kris3646 napisał(a):Dodatkowo jezeli autor pyta o koszty bmw czyli znowu inteligencja powina ci podpowiedziec ze sie z nimi liczy a swoja droga jak oyta o opinie to ja wyrazam swoją i jezeli mi się podobaly zagłówki w pasacie to napisze nawet ze ma super zagłówki... Bo to wszystko wchodzi w opinie..
Kris3646 napisał(a):Tak każdy użytkownik który kupuje diesla na wejściu wymienia egr, wtryskiwacze, dwumase, turbine, dpf musi lać pełen zbiornik adblue, wymieniać uszczelke pod głowicą itd...
Kris3646 napisał(a):podobaly zagłówki w pasacie to napisze nawet ze ma super zagłówki...
Kris3646 napisał(a):Pokaz mi takiego pechowca bo ja takiego nie znam....
Kris3646 napisał(a):Chyba ze znowu zaczniesz wciskac nudne tojoty z wyjącymi wolnossacymi silnikami benzynowymi dla emerytów wtedy jeżeli komus zalezy na kosztach ma to jakiś sens..
szybki napisał(a):Czy autor jest świadomy kosztów serwisu takiej Moto opcji ?
Inq napisał(a):Chipowanie nie skróci znacznie żywotności silnika?
Przy okazji, trochę mniej w temacie – słyszałem, że BMW seria 5 525d jest dobre, ale koszty utrzymania mogą być spore. Masz (lub ma ktoś) jakieś opinie na temat niezawodności i kosztów serwisu w tym modelu? Czyli tak jak czytałem byłyby znacząco wyższe od Passata?
Inq napisał(a):Tak, spodziewałem się, że używany samochód będzie wymagał dodatkowych kosztów.
Inq napisał(a):Bardziej chciałem poznać jakieś specyficzne problemy w tym modelu, i bazując na wiedzy doświadczonych użytkowników wyestymować prawdopodobne koszty utrzymania na określony czas (np. rok) / określoną ilość przebiegu (np. 50k km).
szybki napisał(a):Jak opisuje toyotę valvematic to napiszę Ci że uważaj na moduł valvematic za 3k i 30min.wymiany a nie że się komuś nie popsuł.
Mariuszekk napisał(a):jak może teraz to kosztować 3k?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN