Pęknięty lakier

22 Lip 2021, 18:30

Witam, ostatnio zauważyłem małe pęknięcie Pęknięty lakier przy tylnej szybie tak jakby na dachu (ale to raczej mało istotne gdzie) i moje pytanie dlaczego tak się zrobiło? Czy mogę jakoś sam to naprawić (jestem zielony w tych sprawach) i jeżeli nie to gdzie się z tym udać i i jaki orientacyjnie będzie tego koszt? Wklejam zdjęcia i pozdrawiam, aha i jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość jeżeli nie w tym temacie to napisałem lub coś takiego oraz witam wszystkich :)
Szmoris
Obserwowany
 
Posty: 2
Zdjęcia: 1

22 Lip 2021, 19:11

Jak jesteś zielony to zastanów się czy powienieś sam naprawiać. Jak masz gruza który i tak pójdzie na złom prędzej czy później to napraw sam, będziesz umiał na przyszłość. A jak masz jakieś lepsze to lepiej moim zdaniem do specjalisty.

Lakier może pękać z wielu przyczyn. Może być po prostu niskiej jakości, albo być może była tam nanoszona szpachla albo było lakierowane i zostało to zrobione nie tak jak należy
ineedl
Zaawansowany
 
Posty: 970
Zdjęcia: 87
Prawo jazdy: 01 02 2019
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 2.2 DTI 125KM
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

22 Lip 2021, 19:50

Nie wygląda to na pęknięty tylko lakier, była tam jakaś grubsza operacja, widać jest tam zaawansowana rdza, co to za auto?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16131
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

22 Lip 2021, 20:05

Auto to Renault Latitude 2012r. Był robiony właśnie ten tylny prawy bok ale szpachla nie było tam jakoś dużo bo sprawdzałem miernikiem przy kupnie, tylna szyba też oryginalna więc nie wiem czy tak blisko tej szyby byłoby tez coś tam robione i żeby szyba pozostała nieuszkodzona przy tej stłuczce w ten bok. No ale mówię nie znam się aż tak albo nawet bym powiedział że prawie w ogóle jeżeli chodzi o te sprawy.
Szmoris
Obserwowany
 
Posty: 2
Zdjęcia: 1