Peugeot 306 Światła

Peugeot 306 Światła

03 Lut 2016, 23:40

Witam. Wiem, że ten temat był już kilkakrotnie poruszany i przeglądałem te wątki. Ale nie doszukałem się tam odpowiedzi na moje zagadnienie. Jako, że jestem laikiem i dopiero wchodzę w świat motoryzacji proszę starszych kolegów o pomoc. Mianowicie, jestem posiadaczem Peugeota 306 2000r 1.4 HB, i chciałbym zmienić żarówki świateł mijania. I tu nasuwa się jedno z moich pytań: Jaki typ żarówek odpowiada za owe oświetlenie (sprawdzałem na kilku stronach i tam sytuacja nie była do końca wyjaśniona H7 albo H4), oraz czy mogę wymienić je na jakiekolwiek np. ledowe. I jaką firmę polecacie Osram, Tesla ? czy może coś innego. I co myślicie o chińskich zamiennikach i jak one się sprawdzają bo myślałem o tym aby zamówić sobie zestaw z Aliexpress. Proszę o pomoc i z góry dziękuję
sunbathe
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 13 04 2015
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Peugeot 306
Silnik: 1.4, 75KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Peugeot 306 Światła

04 Lut 2016, 11:03

Jak się nie mylę, masz tam, H4. Ale jaki jest p[roblem to sprawdzić? Wustarczy albo żaówkę wymontowac, albo zajrzeć do klosza, ile tych żarówek tam jest.
Co do ledowych żarówek to nie polecam robić doświadczeń.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1110
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna

04 Lut 2016, 13:04

Obejrzyj sobie link poniżej - tu gość robi doświadczenia z różnymi żarówkami, w tym z takimi ledowymi mającymi zastąpić tradycyjne:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Anjin
Aktywny

Auto: Peugeot

05 Lut 2016, 11:21