Peugeot 406 2,0 HDI Problem z silniczkiem w zbiorniku

Peugeot 406 2,0 HDI Problem z silniczkiem w zbiorniku

10 Sty 2011, 00:20

Witam
Mam problem z silniczkiem w zbiorniku,a dokładnie z jego zasilaniem.Po zmierzeniu napięcia przy wejściu do silniczka pokazało mi 3.5V.Silniczek oczywiście nie pracował.Podłączyłem go do 12V i zacząl kręcić.Obecnie mam go podlączonego do gniazda zapalniczki i tak jeżdżę.Czy jest to wina przekaźnika,czy komputera?
Drugi problem to nie pracująca dmuchawa nawiewu.Silnik jest sprawny,ale nie działa.Może ktoś wie dlaczego???
Proszę o pomoc.
Ninja72
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 10 Sty 2011, 00:12
Miejscowość: Falkirk

Re: Peugeot 406 2,0 HDI Problem z silniczkiem w zbiorniku

10 Sty 2011, 11:27

Oba problemy mogą być spowodowane np. bezpiecznikiem, przekaźnikiem.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14453
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Peugeot 406 2,0 HDI Problem z silniczkiem w zbiorniku

15 Sty 2011, 09:28

Jak chodzi o pompę paliwa, to obstawiałbym tutaj problem z kablem masowym. Skoro woltomierz pokazuje 3,5V to wynika z tego, że napięcie zasilania dociera. Pomierz dokładnie pod kontem czy jest masa.
Dmuchawa:
Jeżeli w ogóle nie kręci to należy zacząć od sprawdzenia bezpiecznika. Ale nie tylko wzrokowo. Trzeba go wyciągnąć z gniazda zmierzyć czy przewodzi. Wyciągnięcie i włożenie powoduje ruch na stykach- czasami zbawienne.
Jak to jest ok, to trzeba wiedzieć czy wentylator ma włącznik regulowany płynnie, czy skokowo.
Jak skokowo- najczęściej przepalony rezystor dzielący napięcie dla silnika.
Jak jest reg. płynna- najczęściej PWM. Czyli układ elektroniczny sterujący prądem wiatraka. Coś jak w wiertarce akumulatorowej, czy wiatraczku w komputerze.
Bałem się i nadal mam obawy co do aut na "F". Jednak HDI rekompensuje te obawy.
karola44-81
Początkujący
 
Posty: 105
Rejestracja: 08 Sty 2011, 17:55
Miejscowość: Połaniec

Re: Peugeot 406 2,0 HDI Problem z silniczkiem w zbiorniku

17 Sty 2011, 04:55

Jeżeli bezpieczniki od 24 do 27 pod maską mają napięcie przy włączonym zapłonie a na przewodzie 1201 (szary w kostce na pompie) dalej jest tylko 3,5V, to zepnij na krótko plus z akumulatora z pinem 4 lub 5 w przekaźniku podwójnym. Jeśli pompa ruszy to znaczy,że masz do wymiany ten właśnie przekaźnik. Pozdrawiam
Surf_Air
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 17 Sty 2011, 03:20
Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SKODA Superb - nowy wygląd i mniejsze zużycie paliwa SKODA Superb - nowy wygląd i mniejsze zużycie paliwa
    SKODA rozpoczyna kolejny etap swojej ofensywy modelowej SKODĄ Superb. Model flagowy marki imponuje atrakcyjnymi nowymi elementami stylistyki SKODY, świeżym wnętrzem i ulepszonymi funkcjami. Zużycie paliwa i emisja CO2 oferowanych ...
    [C] C4 II 1,6/Focus mk3 1,6/Astra J 1,6/Auris I 1,33/Golf VI 1,6 [C] C4 II 1,6/Focus mk3 1,6/Astra J 1,6/Auris I 1,33/Golf VI 1,6
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu C - silnik benzynowy o mocy ok. 110KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2011 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C4 II 1,6 - 120KM - Ford ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda