Peugeot 407 2.0 140km benzyna - czy to kzfr? na zimnym i ciepłym

Peugeot 407 2.0 140km benzyna - czy to kzfr? na zimnym i ciepłym

19 Lip 2018, 20:27

Witam. Posiadam Peugeot 407 2,0 140km bp z kzfr.
No i oczywiście zaczął się temat czy przypadkiem nie jest do wymiany/regeneracji.
Specjalnie wstawiłem dwa filmiki na zimnym jak i na ciepłym(90stopni)

Na zimnym:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Na ciepłym:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]




Dodam, że nie ma innych objawów prócz tego, że przez 2 sekundy po odpaleniu samochodu po całonocnym staniu słychać terkotanie. Potem ustaje po 2 sekundach i spokój.
Dzisiaj stał 4h przy temp 20 stopni i nie było nawet terkotania.
Nie brakuje mocy, obroty są w porządku żadnych falowań, odpala za pierwszym razem.

Przeważnie dostawałem informację, że są tam hydropneumatycznie zawory i to, że terkota przeż te 2 sekundy bo olej musi dolecieć do kzfr.


Co o tym sądzicie, może jakieś własne doświadczenia z posiadania Peugeota 407?

Dziękuję.
Exilled
Początkujący
 
Posty: 61
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 31 Sty 2015, 17:36
Auto: Citroen Xsara
Silnik: 1.8 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ograniczenia emisji CO2 na 2021 rok - kary dla producentów samochodów Ograniczenia emisji CO2 na 2021 rok - kary dla producentów samochodów
    Szanse dużych producentów działających na europejskim rynku na uniknięcie ogromnych kar za sprzedawanie zbyt wysoko emisyjnych samochodów są już nikłe. W ubiegłym roku średnie emisje większości marek wzrosły ...
    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...

  •