rafal328 napisał(a):W takim wypadku zostaje mi chyba tylko kupienie dobrych soczewek z ruchoma przeslona, najlepiej jakichs D2S i poprawne przerobienie reflektorow. Niestety ten model nie mial w swojej ofercie ksenonow, wiec trzeba troche pokombinowac dokladajac spryskiwacze i samopoziomowanie
Jak twój model nie miał ksenonów, to ciężko będzie przerobić. Mogą też być problemy na SKP. Ale spróbować zawsze warto, aczkolwiek taka przeróbka to dość duży koszt.
Co do ledow, to tak jak pisałem wcześniej - dioda led ma inny rozkład światła niż żarówka. Nie dość, że musi być odpowiednio ustawiony odbłyśnik w reflektorze, to sama dioda też musi być ustawiona do niego. Dlatego diody led w reflektorach samochodowych nie są wkładane, tak jak żarówki, tylko są montowane na stałe i nie ma możliwości samemu takiej diody wymienić na drodze. Trzeba demontować reflektor, diodę wymontować i zamontować nową, a potem trzeba sprawdzić sam reflektor, czy układ światła jest prawidłowy. Nie jest to takie proste.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...