Pierwsza terenowka do 7tys zl....

09 Kwi 2011, 22:38

Kutfa nie wiem :oops: Ciężko powiedzieć bo może to tylko sprzęgiełka a może most albo reduktor walnięty. A co do silnika to zawsze można wlożyć coś innego :twisted: Co do kosztów naprawy to naprawdę ciężko powiedzieć nie znając szczegółów :neutral:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

09 Kwi 2011, 22:45

przyjmijmy najgorszy scenariusz..... samochod wyszedl by mnie 100 euro..... kupuje nowy silnik , mosty reduktory ... (nie znam sie na tym , ale przyjmijmy najgorszy scenariusz z napedem) robote mam za darmo wiec tylko czesci.....
artopoo
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 156
Miejscowość: Helmstedt DE

09 Kwi 2011, 22:45

Sprawdź na alledrogo, w jakich przedziałach cenowych są części do samiego.
Będziesz wiedział mniej więcej po ile są części, które mogą być uszkodzone.

Ale jak masz 7k zł to chyba lepiej kupić jeżdżący egzemplarz, coś tam przy nim podłubać i się cieszyć jazdą. A tak kupisz auto co stoi u kogoś na podwórku jako kwietnik i będziesz tylko w niego pompował kasę, i nie wiadomo kiedy się to nada do jazdy.
Stiopa
Aktywny
 
Posty: 263
Miejscowość: Poznań

09 Kwi 2011, 23:02

samochod jest od znajomego , byl caly czas garazowany..... wiem ze naped nie dziala.... bo podobno jechal gdzies , zachaczyl i olek z napedu wyciekl..... a silnik sie przegrzal.... tyle wiem o tym samochodzie , niedawno go ogladalem to nie ma prawie wogole rdzy..... a to juz jest cos...

[ Dodano: 10 Kwiecień 2011, 00:04 ]
tutaj za 600 euro mozna kupic jezdzacego samuraja , wiec powiedzmy ze bym mogl jeszcze kupic z 2 samuraje na czesci :D
artopoo
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 156
Miejscowość: Helmstedt DE

10 Kwi 2011, 07:13