Pierwsze auto. Do 20 tyś.

28 Gru 2008, 20:46

Witam. Nie znam się zbytnio na samochodach ale chcę w najbliższym czasie zakupić swoje pierwsze auto. Budżet jaki posiadam to max. 20 tyś zł. Interesują mnie samochody średniej wielkości typy VW Golf IV czy VW Polo chyba 3 ;P z tymi okrągłymi światłami z przodu :P Samochody nad jakimi się zastanawiałem to te które wymieniłem powyżej i jeszcze Alfa Romeo 147. Który z tych samochodów byłby najlepszy ? Jeżeli macie jeszcze coś ciekawego to proszę o napisanie. Pozdrawiam.
brima4
Nowicjusz
 
Posty: 17

28 Gru 2008, 22:34

Z tych to chyba golf byłby najlepszy(w/g mnie).Ma w miarę dużą przestrzeń jak na takie auto, do komfortu jazdy nie ma się co czepiać.Silniki diesla sa niezawodne,tylko czy za takie pieniądze wyrwie sie jakiegoś takiego golfika w dobrym stanie?
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

28 Gru 2008, 22:58

Zapomniałem napisać wcześniej. Interesuje mnie tylko benzyna max pojemność to 1.6. Ile pali alfa ? duzo jest miejsca w tyle ?
brima4
Nowicjusz
 
Posty: 17

28 Gru 2008, 22:59

Golf jest najlepszy za tą kasę można kupić już niezły samochód ma niezawodny silnik i blachy są w porządku i lepiej jak byłby diesel1,9
pszczolka maja
Początkujący
 
Posty: 99
Miejscowość: Ciechanów

28 Gru 2008, 23:02

W alfie z tyłu wcale nie ma dużo miejsca napewno w golfie jest więcej . Benzyniak też dobry może nawet z gazem ale wtedy silnik 1,8 ma lepszego buta
pszczolka maja
Początkujący
 
Posty: 99
Miejscowość: Ciechanów

28 Gru 2008, 23:11

Słyszałem że Alfy są awaryjne. Prawda to ? I na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie alfy albo golfa ?
brima4
Nowicjusz
 
Posty: 17
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Honda NSX
    Pierwsza generacja Hondy NSX była autem niezwykłym. Przełomowe nadwozie wykonane w całości z lekkiego aluminium, silnik V6 znajdujący się za plecami kierowcy i niezwykłe właściwości jezdne wywoływały zachwyt. NSX powróciło ...