Pierwsze auto do tras i miasta (max 10000zl)

11 Lip 2018, 10:16

Witam,
Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o motoryzacje, a nadszedł ten czas że trzeba dokonać zakupu pierwszego auta. Będzie ono przeznaczone do jazdy miejskiej jak i tras (minimum 250km tygodniowo, nawet do 750km).

Brałem pod uwagę benzyniaki z lpg ze względów na koszty utrzymania a jeśli chodzi o marki to rozglądałem się głównie za audi a3(słyszałem że jest nie do zaniechania a trochę tych km będę
robił).

Proszę pomóżcie mi ocenić następujące oferty, lub podrzućcie inny pomysł na pierwsze auto :)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Z góry dzięki ;) wklejam same audi ale jestem otwarty na inne propozycje marek i modeli, po prostu kierowałem się niską awaryjnoscią przy dużej eksploatacji i kompatybilnością z gazem.
Ostatnio edytowany przez Adamc1992, 11 Lip 2018, 11:23, edytowano w sumie 1 raz
Adamc1992
Nowicjusz
 
Posty: 5

11 Lip 2018, 11:05

Machnąłeś się z jednym zerem w budżecie :D

Z tym, że audi A3 jest nie do zajechania bym nie przesadzał. Wystarczy kupić zaniedbany egzemplarz.

Ogólnie auto poprawne, nadaje się do gazu, ale trzeba się sporo naszukac żeby znaleźć dobre, bo jest ich pełno i handlarze ściągają to na potęgę.

Możesz też szukać bory/octavii z 2.0, volvo s40/v40, citroena C5 I.
Faber
Aktywny
 
Posty: 262
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 18 03 2010
Auto: Mazda 6 / Laguna II
Silnik: 2.0 / 2.0T
Paliwo: Benzyna + LPG

11 Lip 2018, 11:08

Zajrzałem do pierwszego linku i już widać, że pchasz się na minę w swojego "niezawodnego Niemca". 1.8T w takiej cenie to złom, do tego nie wiem czy widzisz ale tam drzwi już są do wymiany.

Jak masz 10k (a podobno masz 100k) to szukaj za 10k, a nie za pół budżetu. Do 10k znajdziesz 1.8T, ale nie mniej. Poniżej to tylko 1.6/1.8 a i tak trzeba uważać bo możesz trafić na trupa.
galakty