Pierwsze BMW i E39 - pomoc w wyborze

Pierwsze BMW i E39 - pomoc w wyborze

14 Kwi 2017, 13:20

Szukam swojego pierwszego BMW i zdecydowałem się na E39. Nie mam doświadczenia z marką, lecz po prostu bardzo mi się podobają i dużo o nich czytam. Szukam auta, które spełnia takie warunki:
- od osoby prywatnej (ponoć nie warto od handlarzy),
- automat,
- silnik 2.5-3.0 (+ gaz),
- rok > 2000,
- jak najbogatsza wersja,
- czarny,
- skóry.

Trafiłem na egzemplarz, który spełnia wszystkie moje kryteria (choć to nie najbogatsza wersja o czym się dowiedziałem). Cenę bym negocjował, bo i tak chcę założyć gaz:
[link wygasł]

Co mi o nim powiecie po zdjęciach? Wszystko w oryginale? Czego brakuje do najbogatszej wersji? Z tego co widzę to polift.
Przebieg trochę mały się wydaje, z drugiej strony fotele nie wyglądają na wytarte, kierownica też. Co sądzicie? Za te pieniądze warto? Będę wdzięczny za jakieś lepsze oferty, nie wiem czy go sprawdzić czy szukać dalej...
Z666
Nowicjusz

Auto: Nie mam

Re: Pierwsze BMW i E39 - pomoc w wyborze

14 Kwi 2017, 19:08

No co Ci tu powiedziec piękna sztuka z Niemiec od dziadka w oryginale przebieg nie cofany nie palone w środku itd itd. Okazja jak każda inna od handlarza. Uwierz że jakby była w oryginale i miała taki przebieg to napewno cena nie była by niższa niż 30k
Szukaj wersji bez szyberdachu bo gnije prawy próg w wersji z szybrem
Sory za brak polskich znakow ale mam Francuski komputer.

Służe pomocą w dziale blacharstwo-lakiernictwo itp.
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jeep Grand Cherokee WG
Silnik: 4.0
Paliwo: Benzyna

14 Kwi 2017, 19:25

Dzięki za sugestię, też mi się wydawało zbyt pięknie, ale cholera, mało tych E39... Na pewno zabrałbym go na stację diagnostyczną do sprawdzenia, tylko czy na 100% da się sprawdzić przebieg?
Kurcze, ciężko dorwać taką, która pasuje do moich wymagań. Podrzuciłbyś jakieś egzemplarze, które przejdą mój filtr i są warte uwagi?
Z666
Nowicjusz