Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

20 Sie 2015, 23:41

Witam was wszystkich bardzo serdecznie :) Jestem nowy na tym forum i mam nadzieje ,ze pomozecie mi przy kupnie mojego pierwszego wlasnego samochodu :)

Wczesniej jezdzilem VW Vento 1.8 w gazie i bardzo dobrze wspominam ten samochod.Niestety autko bylo mojej matuli ,ktora ze wzgledow finansowych musiala sie go pozbyc :) Na szczescie mialem troszke odlozonych pieniedzy + mala pomoc od dziadkow :P Takze budzet do wydania do 6 tys zl :)


-Potrzebuje auta najlepiej 4 drzwiowego, Kombi odpada. Chce tez zeby jakos wygladalo wiec desing daewo itp mi zupelnie nie odpowiada.
-Autko musi miec LPG,ewentualnie moze byc jakies tansze ,zebym mogl sobie to LPG zalozyc :)
-Nie musi byc bardzo oszczedne bo nie bede nim robil milionow kilometrow :) Planuje eksploatowac samochod na poziomie 200-300 km tygodniowo :) Glownie Miasto i okolice ,+ 2/3 razy w tygodniu wyjazdy do szkoly 80 km w dwie strony.
-Samochod rocznikowo tak mysle > 95r + dobrze by bylo gdyby blacha byla ocynkowana.
-Nie chce jakiegos strasznego zamulacza wiec >100 KM to raczej podstawa :p
-No i najwazniejsze najlepiej aby nie byla to jakas straszna skarbonka,bo na razie nie zarabiam milionow ^^
-Wojewodztwa: Mazowieckie,Świętokrzyskie,Łódzkie.

Co jeszcze:
Przegladalem na OLX itp rozne autka i bardzo spodobalo mi sie BMW ^^
A dokladniej model E36 z silnikiem 320i 2.0 (Prosze tylko nie linczujcie mnie za stereotyp ze to auto wiesniaka^^:)
Samochod wizualnie bardzo mi odpowiada ale nie wiem jak jest z blacha ,mechanika i awaryjnoscia :) mam nadzieje ze jakis fan BMW sie ze mna ta wiedza podzieli :) Oczywiscie wszelkie inne auta tez mnie interesuja :P


Z gory bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi :)
pw1829
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 20 Sie 2015, 22:18
Prawo jazdy od: 29 05 1995
Auto: Nie mam

Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

21 Sie 2015, 06:15

BMW w dobrym stanie będzie ciężko znaleść,sporo jest już zajechane od młodych gniewnych i poza tym blacha nie należała do wybitnie trwałych (najczęściej łapała powypadkowe albo zaniedbane egzemplarze).

Z mojej strony Audi 80 B4,Opel Vectra B,Peugeot 406 i VW Passat B4.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34289
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

21 Sie 2015, 09:04

Nie wiem skąd jesteś ale takie coś mi wyskoczyło
[link wygasł]
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

21 Sie 2015, 11:49

Dzieki za odpowiedzi :) Interesuja mnie oferty z Mazowieckiego,Swietokrzyskiego i Łodzkiego jako ze mieszkam na pograniczu tych 3 wojewodztw :) Passat B4 odpada Peugeot 406 raczej tez :) Opel Vectra B prezentuje sie calkiem ciekawie :) Tylko jakos nie mam zaufania do Opla :P co do Audi to sam nie wiem :) Kolega podrzucil mi jeszcze Honde Civic Coupe :)

Nie wiem czemu ale BMW jakos kradnie moje serce... i na wszystkie inne samochody patrze chyba nieobiektywnie :) Koniu to BMW jest chyba troszke podejrzane :D do tego nie wiem czy przebieg ma znaczenie w tak starych autach ale 320 tys km to chyba duzo :P
pw1829
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 20 Sie 2015, 22:18
Prawo jazdy od: 29 05 1995
Auto: Nie mam

Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

21 Sie 2015, 12:16

pw1829 napisał(a):do tego nie wiem czy przebieg ma znaczenie w tak starych autach ale 320 tys km to chyba duzo
Mniej tylko w Matizie znajdziesz :wink:
Jeśli oryginalny to niski jest. Normalnie po pół miliona to normalka. :ok:
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

22 Sie 2015, 12:56

Civic też dobra propozycja.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34289
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jaki jest najlepszy samochód na dojazdy do pracy? Jaki jest najlepszy samochód na dojazdy do pracy?
    Jak dotrzeć z punktu A do punktu B zużywając jak najmniej paliwa i podróżując możliwie jak najwygodniej? TotalCarScore.com sugeruje skorzystanie ze stuprocentowo elektrycznego Nissana LEAF, który niedawno został ...
    Jak bardzo szybkie mogą być minivany? Jak bardzo szybkie mogą być minivany?
    Minivan to z założenia rodzinny samochód, który ma za zadnie przewieźć rodzinę, psa i całkiem pokaźny bagaż z punkt A do punktu B. Takie samochody nie budzą emocji wśród miłośników sportowej jazdy ...

  • Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

    27 Sie 2015, 13:40

    [link wygasł] opłaca się ? bo chętnie bym kupił :P
    pw1829
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Rejestracja: 20 Sie 2015, 22:18
    Prawo jazdy od: 29 05 1995
    Auto: Nie mam

    Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

    27 Sie 2015, 13:41

    Przerobiony angielski złom za cene normalnej Vectry. :bored:
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Pierwsze (własne) autko z LPG do 6 tyś. zł :)

    27 Sie 2015, 22:04

    Wygląda ładnie ale niska cena zastanawia..
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI