Pierwszy samochód - 5-6 tysięcy.

Pierwszy samochód - 5-6 tysięcy.

25 Sty 2016, 04:27

Witam, na wstępie zaznaczam, że wiem o istnieniu innych podobnych tematów, poczytałem już trochę jednak wolałem założyć własny dostosowany pod siebie. Jakiś czas temu zdałem prawo jazdy no i nadszedł czas kupna pierwszego samochodu. Szukam czegoś, tak jak w temacie, do 5-6 tysięcy złotych. Jednak jako, że jestem kompletnie zielony i dopiero zaczynam nabywać jakąkolwiek wiedzę na temat motoryzacji, nie mam pojęcia w co powinienem celować i co będzie lepsze. Budżet jest niski więc nie napalam się na nie wiadomo co, lecz nie chcę też kupić kompletnego badziewia.

Zależy mi na samochodzie, który będzie:
- w miarę tani w eksploatacji
- choć trochę komfortowy, żebym podczas jazdy nie czuł się jakbym jeździł za karę
- zawierał najważniejsze wyposażenie, nie potrzebuję zbędnych bajerów
- przyzwoicie wyglądał (wiem, że to budżet 6 tysięcy, ale jednak duma to duma)

Do tej pory usłyszałem od rówieśników i wyczytałem z różnych for kilka opinii:
- civic vi
- vectra b
- corsa c
- golf 4
- corolla
- seat ibiza 2

Jako, że za bardzo nie znam się jeszcze na samochodach, patrzę póki co po wyglądzie. Z wymienionych samochodów chyba najbardziej podeszła mi vectra b (jednak kompletnie nie wiem za jaką wersją powinienem patrzeć, jaki silnik no i czy w ogóle jest sens w 2016 to kupować?), civic vi (tu wyczytałem, że bardzo ciężko znaleźć ją w dobrym stanie za taką cenę) i golf 4 (z tym, że tutaj słyszę opinie, że nigdy nie kupię dobrego golfa 4 w tej cenie).

Proszę o pomoc i wyrozumiałość, gdyż wielkim znawcą to ja nie jestem. :)
airherbo23
Obserwowany

Prawo jazdy od: 07 12 2015
Auto: Nie mam

Re: Pierwszy samochód - 5-6 tysięcy.

25 Sty 2016, 06:59