Pierwszy samochód do 10 tysięcy

03 Gru 2018, 21:22

Witam, poszukuję samochodu w okolicach 6-10 tysięcy złotych. Będzie to mój pierwszy samochód, na autach nie znam się za specjalnie i zależy mi na tym by w miarę możliwości nie dokłada za dużo na samochód, aczkolwiek fajnie byłoby jakbym miał też satysfakcję z auta :). Jestem z małopolski, okolice Myślenic. Na co dzień autko będzie mi służyło do dojazdów do pracy i od czasu do czasu na dłuższe jazdy. Z pozostałych bajerków myślę, że elektryczne szyby i inne wygodne elementy byłyby dużym plusem.

Uwzględniając moją wiedzę, najbardziej chyba przypadła mi do gustu Corolla E12, ewentualnie jeszcze Seat Ibiza, Leon, Audi A3, Ford Focus, Skoda Fabia, Fiat Grande Punto, Opel Astra, WV Golf, ewentualnie jakieś Mazdy.

Autka do oceny
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Prosiłbym o ocenę modeli, ewentualnie jakieś dodatkowe propozycje ogłoszeń, czy jakieś porady :)
Ostatnio edytowany przez Tom777, 03 Gru 2018, 21:47, edytowano w sumie 1 raz
Tom777
Obserwowany
 
Posty: 2

03 Gru 2018, 21:32

Corolle przed 2005 rokiem z silnikiem 1.6 sobie odpusc, wada pierscieni olejowych

do 10tys masz standardowo astre g, golfa 4, leona 1m kazde z tych samochodow szukaj z silnikiem 1.6
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1449
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

03 Gru 2018, 23:45

Co do Twoich linków to każdego bym sobie darował..

Zerknij na te:
[link do oferty na Olx wygasł] - tak wiem że 1.6 ale na początek będzie ok do tego plus że pierwsza ręka więc cała historia będzie znana tylko dopytaj czy ma klimę..
[link do oferty na Olx wygasł] - jak wyżej,plus że pierwsza ręka i też dopytaj o klimę.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]? - tylko brak klimy..