Pierwszy samochód do 14 tys

Pierwszy samochód do 14 tys

09 Mar 2013, 17:49

Witam,
Mam zamiar kupić swoje pierwsze auto. Będę jeździła nim 60 km dziennie, dlatego zależy mi na małym spalaniu (ON, LPG?). Mam na to autko 14 tys. Nie może być za duże, ponieważ jestem niedoświadczonym kierowcą, mam prawko od 2007 roku, ale od tamtego czasu praktycznie nie jeździłam. Najlepiej 5-cio drzwiowe i z klimatyzacją. A ponieważ zupełnie nie znam się na motoryzacji to proszę Was o pomoc. Jestem z Zielonej Góry i w jej okolicy chciałabym kupić samochód. Myślałam o Fiacie Stilo, ale podobno wadliwe jest to auto [link wygasł].
Peugeot 206 [link wygasł]
307 [link wygasł] [link wygasł] ?
Opel Corsa C [link wygasł] [link wygasł] ?
Toyota Yaris I [link wygasł] [link wygasł] ?
Seat Ibiza [link wygasł] ?
Ford Fiesta [link wygasł] ?
Mercedes klasy A [link wygasł] [link wygasł] ?
LadyS
Obserwowany

Auto: nie mam

Re: Pierwszy samochód do 14 tys

10 Mar 2013, 14:56

Zastanowiłbym sie na gruntownie nad Ibizą, małe, zwinne, konkretne auto: [link wygasł]
Desire
Początkujący

Prawo jazdy od: 06 01 1974
Auto: Tolek
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Pierwszy samochód do 14 tys

11 Mar 2013, 12:10

Auto sprzedane. Szukam czegoś z Lubuskiego
LadyS
Obserwowany

Auto: nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Warsaw Extremizer Motor Cup / relacja Warsaw Extremizer Motor Cup / relacja
    10 Rocznica Imprez SSS – I RUNDA już za nami! Od 10 lat Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego organizuje imprezy motoryzacyjne. Zaczęło się od propagowania ¼ mili w Polsce. Obecnie SSS to nie tylko ćwiartka, a ...
    Nowy Lexus IS - zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo Nowy Lexus IS - zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo
    Lista wyposażenia standardowego nowego Lexusa IS obejmuje najszerszy z segmencie kompaktowych sedanów zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo. Te intuicyjne w obsłudze funkcje łączą optymalne wspomaganie ...

•